Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Vi kjøpte vogn til minigodzilla i juni, og nå knirker den:( Og så har den dingsen som gjør at jeg slår sammen vogna plutselig blitt helt løs. Merket det nå, når jeg var ute og gikk tur, er tom usikker på om det går an å slå den sammen, nå. Turte ikke prøve for mini ligger og sover i den... Dette er en emmaljunga som kostet nokså mye, så nå er jeg skuffa. Er det noen vits i å klage? Skal jo selvsagt gjøre det om jeg ikke greier å slå den sammen...
It's all about me Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Knirke kan alle vågner gjøre samme hvor dyre de er. Da er det bare å smøre med litt siliconsprayog den er god som ny. Når det gjelder delen som er løs hadde jeg klaget hvis det ikke var en enkel sak å feste den igjen selv.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Men jeg har prøvd å smøre den, er som det er plastikken som er på som knirker. Har aldri hatt knirkete vogner før, og vil ikke ha det nå heller:( Den løse dingsen går ikke an å skru fast nei. Ser ut som det er nagler som holder den på plass. Vanskelig å forklare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå