Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Lurte på en sak jeg. Skal ha en emmaljunga duo edge vogn, å må kjøpe pose til å legge i. Siden jeg skal føde når det er vinter tenkte jeg litt på den der Odenwälder eskimo. Noen som har noe erfaring me de eller? Kansje litt dumt å kjøpe en så tjukk pose, som kun kan brukes når det er vinter eller? Hva skal dere kjøpe? eller evt har kjøpt?
Topp 10. Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Vi skal kjøpe den dunposen med bamse i ryggen!! Den var veldig stor, slik at den kan brukes som sovepose til 4 år ca.... Tror det er av merke Odenwalder holly!! Så arver vi en slik skinnpose!!
Serial mom Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Aner egentlig ikke hva en nkan velge mellom,eller hva som er fordelene/ulempene med de ulike,men vi skal ihvertfall ha ullpose i vogna denne vinteren. Får jenta vår i november,så regner med posen passer helt frem til våren/sommeren. Kjøper vel no nytt etterpå,kanskje en voksipose. Vet ikke om man evt. bare bruker dyne/teppe på sommeren,eller ikkeno? Har kjøpt samme vogna som du skal ha,det er ihvertfall god plass oppi der:-)
Niem og Patrick Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Har også Emmaljunga Edge Duo med grongposen oppi (lammeullspose).. Kan legge ut bilde på min profil så kan du se hvor fint det ble=)
Vero&LilleCelina-16/12:) Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 skal ha samme vogn, men har ikke bestemt pose enda. Såg litt på den odenwälder eskimo. Såg kjempegod ut!! Lurer på å kjøpe en litt tjukk pose til vinteren og bruke dyne på sommern.
nungo Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Har hatt odenwalder dunpose til førstemann (den med bamsen i ryggen) og har vært superfornøyd. Hun har ligget i den i tre år (mest om vinteren da) og nå skal nestemann får arve den. Veldig enkel i bruk, nem å vaske og lang nok til også større barn. Ikke minst, VARM nok til at ungen kan sove ute i den om vinteren (bor på Østlandet) uten alt for mye andre klær på (kun en ulldress på kaldeste dagene.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 vi skal ha odenwalder eskimo lyeblå..ååå den er såå fin=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå