Gå til innhold

vognpose!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på en sak jeg. Skal ha en emmaljunga duo edge vogn, å må kjøpe pose til å legge i. Siden jeg skal føde når det er vinter tenkte jeg litt på den der Odenwälder eskimo. Noen som har noe erfaring me de eller?

Kansje litt dumt å kjøpe en så tjukk pose, som kun kan brukes når det er vinter eller? Hva skal dere kjøpe? eller evt har kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal kjøpe den dunposen med bamse i ryggen!! Den var veldig stor, slik at den kan brukes som sovepose til 4 år ca.... Tror det er av merke Odenwalder holly!! Så arver vi en slik skinnpose!!

Skrevet

Aner egentlig ikke hva en nkan velge mellom,eller hva som er fordelene/ulempene med de ulike,men vi skal ihvertfall ha ullpose i vogna denne vinteren. Får jenta vår i november,så regner med posen passer helt frem til våren/sommeren. Kjøper vel no nytt etterpå,kanskje en voksipose. Vet ikke om man evt. bare bruker dyne/teppe på sommeren,eller ikkeno? Har kjøpt samme vogna som du skal ha,det er ihvertfall god plass oppi der:-)

Skrevet

Har også Emmaljunga Edge Duo med grongposen oppi (lammeullspose).. Kan legge ut bilde på min profil så kan du se hvor fint det ble=)

Skrevet

Litt dårlig bilde, men ;)

Skrevet

skal ha samme vogn, men har ikke bestemt pose enda. Såg litt på den odenwälder eskimo. Såg kjempegod ut!!:)

Lurer på å kjøpe en litt tjukk pose til vinteren og bruke dyne på sommern.

Skrevet

Har hatt odenwalder dunpose til førstemann (den med bamsen i ryggen) og har vært superfornøyd. Hun har ligget i den i tre år (mest om vinteren da) og nå skal nestemann får arve den. Veldig enkel i bruk, nem å vaske og lang nok til også større barn. Ikke minst, VARM nok til at ungen kan sove ute i den om vinteren (bor på Østlandet) uten alt for mye andre klær på (kun en ulldress på kaldeste dagene.

Skrevet

vi skal ha odenwalder eskimo lyeblå..ååå den er såå fin=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...