Holly❄️ Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Er det mulig og være så slem mot kona si??? Jeg er heeeeelt sjokkert!!!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 ser å ... at det e mulig..
FruV Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Fyren er psykopat! Stakkars dame sier bare jeg
Prinsemammaen Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Hva gjør mannen mot kona si?? Sitter på jobb og får ikke sett...
Supermamm Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Det verste er at han hadde et sånt glimt i øyet så du skjønner at han ikke selv innser at han det han gjør er helt sykt!
Frk. Vable Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Fyyyy faaaaaaen!!! Han spionerer på konen sin, har avlyttet tlf, sporet opp hvor bilen har vært ved å gjemme gps der, avlyttet bilen, sagt han har sterilisert seg uten å ha gjort det, slik at hun kunne bli gravid, for da ville hun ikke forlate han. Gjort sånn at hun ble oppsagt i jobben sin slik at hun var avhengig av han for å få penger, han filmer henne på soverommet og skrur opp varmen slik at hun sparker av seg dynen og ser på det om natten og myyyye annet!!! Sperret henne inn i kjelleren og sa til ungene at "nå er mamma blitt gal"... Herregud, skikkelig superpsykopat!!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Ikke ofte jeg zapper til en annen kanal når det er dr Phil, men måtte bare gjøre det nå...for en psykopat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå