MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 ...som man skulle smøre seg med "der nede" som skulle være forberedende? Hva het den igjen???? Og er det bringebær-te?
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Takker;) *stikker avgårde til helsekosten nu*
eggedosis Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Ja, korrekt - jordnøttolje på "tingeling" gjør at du visstnok ødelegger "ingenting"! Har ihvertfall jeg hørt.. Får løpe å kjøpe.. har kun 56 dager igjen å smøre meg på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå