Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 .. er det saa lite liv? Kan ikke vi i "utlendighet" proeve aa lage litt liv her, prate med andre i liknende situasjoner osv...?
TAS Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 I hvilket utland bor du da? Det er meg fra den andre traaden om Ulm. Jeg bor som sagt i Tyskland og har bodd her siden 98. Skulle bare et lite aar paa utveksling og saa ble jeg boende....traff samboeren min her nede.Vi fikk en liten datter i april. Jeg var foroevrig veldig godt fornoeyd med oppfoelgningen under graviditeten og foedsel, helsevesenet er kjempebra i Tyskland. Har du barn eller er du proever (nicket ditt tyder paa det?)?
Gjest Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Enig med HI, altfor lite som skjer her inne... Ikke at jeg er så veldig aktiv her inne selv... Jeg bor i Singapore - stortrives her! Har fått kontakt med en annen her inne som også er kommet ned hit, så vi skal gå i lekegruppe sammen:) Har en jente som snart er seks mnd og har nettopp giftet meg på ambassaden her... (for å få visum) KJEMPEROMANTISK! hehe:) Her er det litt vanskelig å komme seg rundt med vogn, fortauene er smale og det er trapper over alt! Ellers er singaporianere veldig glad i babyer:) Vi får ikke gå i fred noen steder. Alle er så fascinert av blå øyne! Jeg blir jo litt stolt når jeg får høre hvor "pretty baby" jeg har. Men er litt redd hun kan bli litt høy på pæra hvis det fortsetter sånn! Hvordan er det med dere?
yasmina Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Hei u er her fremdeles jeg. Kikker inneom hele tiden paa jakt etter den personen som la iogjen det innlegget om Abu Dhabi, men lite aa hhante der... Men har jo allerede norske venner her nede, til og med et par med jevnaldret barn som mini saa jeg skal ikke klage.... men er enig i at det er alt for lite liv her !!!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 Hei Ja.. Bor i Belgia jeg da..Og ja vi prover, som du gjetta av nicket ;-) Har bodd i Belgia noen aar naa.. Og trives greit nok, men har litt hjemlengsel...
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 Hei Onemorepls..Det gaar bra med dere der borte da ja?? Trives godt skjoenner jeg?? Slik som vaeret har vaert her kunne jeg godt tenkt meg en tur til dine varme stroek ja... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå