miss_chica Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 det er så utrolig vansklig å finne på noe til en mann på over 80 år. det eneste han ønsker seg er lakris, sokker og barberblader hver eneste gang, og nå begynner jeg å bli litt lei av å gi det samme. hehe noen som har noe tips på noe jeg kanskje kan bestille på nettet/kjøpe i butikken som en mann blir glad for? gjerne noe som ikke er så veldig kjedlig som disse sokkene osv...
*1+1=2 små* Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 lydbok? Min bestefar er veldig glad i det:)
twoboys & a girl Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Min var glad i gamle filmer. Feks Ni liv, Leif Juster filmene...
Ladybug~N&E Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 noe å drikke på?? om han ikke er avholds da;) vi pleier bare å kjøpe en konjakk eller noe til oldingene vi. da blir de så fornøyd atte!!
miss_chica Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 han er desverre litt avholds..alkohol er fysj og æsj..hehe men tusen takk for tips jenter..han har jo video så kanskje en film hadde vært morro. om de selger filmer lenger da, og ikke bare dvd....hmm
prøvekluten+3små Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 ..eller en ny genser:o) vedder på han er som alle andre gamle: kjøper ikke klær før hulla i de er abnorme;o) kan du jo pakke kicklakris inni da vettu:oD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå