Prinsesse Sophia Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg skal dit i morgen. Hva synes dere og hva opplevde dere der. Er det sånn at jeg får med meg bilder + DVD av den lille? Klem fra meg
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hei Var der i dag..Helt fantastisk å se den lille..Jeg hadde håpet at jeg var en uke lengere på vei, men jeg er 12+3 dager på vei..Min nye termin er 03.03.08...(hadde 01.03.08)...Så er ikke alle dagene før mye...=oD Men til UL...Alt var bra...Jeg ønsket å få den lille på cd i 2 d. Men fikk det i 3 d. det var artig...(skal legge ut bilde etterpå)..Men det var også, litt rart å se...Nesten litt uvirkelig..=oD...Men gøy var det... Hvis jeg hadde vært deg så ring nå til klinikken og hør...Så sier de om det går eller ikke, eventuelt spørre legen..=o) Jeg fikk han Peter molnar..Synes han var flink, men snakket fort...=o) men fikk med meg det vesentlige... Lykke til da...
Prinsesse Sophia Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Å så spennende BabyCakes. Var det innvendig eller utvendig ultralyd? Hvor lenge var du der? Gleder meg så veldig, i morgen vet jeg hva slags kjønn det blir så lenge han eller hun ikke ligger med bena i kors. Fikk du med bilder også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå