lille_sol Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 HVORFOR selger ikke Fame bilder uten glass og ramme????? Holder på å klikke av rent sinne.. Har lagt igjen så utrolig mange tusen kroner hos Fame de siste par-tre årene (ja myyye penger), og når man da plutselig spør om å få kjøpe et bilde (i 4 kopier) uten glass og ramme, for å gi til sine foreldre, ja da får man ikke det.. De vil jo velge seg en ramme som passer på sin vegg.. Synes virkelig at Fame har gått for langt..kommer ALDRI til å bruke dem igjen....... ER SÅ SIIIIIIINT!!!!!
It's all about me Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Heeeelt enig. Og når rammene i tilegg er så svindyre er det helt hårreisene opplegg. Ja til å boikotte fame til de fjerne dette tullet.
Carnivale Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Kunne aldri falt meg inn å velge Fame uansett...de er skamdyre, og IKKE gode fotografer. Og at de selger bildere kun med glass og ramme er jo bullshit av de, folk kjøper jo bildene uansett liksom.. Skikkelig drittfirma, med dårlige fotografer.
olla Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Enig, men slik er det, det er deres varemerke, og kommer sikkert til å være slik også!!! Dessuten er ikke de rammene noe bedre kvalitet enn andre, har jobbet i fotobutikk, og der hadde de mye finere rammer, som ikke var så veldig dyre.
lille_sol Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Ja, men her i byen har vi kun Fame, det er liksom ikke noe alternativ.... Så da måtte vi ta bryllupsbildene der, og nå blir det bare tull når vi skal få bilder å gi i gave til våre foreldre+besteforeldre. De VIL ikke ha med den rammen fame har på gavebildene... og det forstår jeg godt, er ikke særlig fin, og man vil jo matche med resten...Er så forbanna at jeg vet ikke min arme råd...
It's all about me Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Kjøp et lite bilde, med ramme el ta bildet dere har forstørret til dere selv (hvis dere har det) Og kopier det hos noen som ikke er så nøye med at det egentlig ikke skal gjøres hos andre enn Fame. Har vært tråd på det er her tidligere om hvem som gjør det, men husker ikke nå dessverre.
lille_sol Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Må man pelle bildet ut av rammen da? Går det greit uten å skade det? De gjør det ikke på en spesiell måte sånn at man ikke kan ta det ut uten å ødelegge det? For ellers var det en kjempeide, men må bare prøve å undersøke hvem som kan kopiere det. Blir kvaliteten bra også da? Hvordan blir det å scanne det? Det blir vel ikke helt det samme?
It's all about me Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Jeg har ikke gjort det selv, har bare lest om andre her inne som har gjort det. Tror nok at dagens teknologi er såpass bra at kvaliteten ikke er noe å si på når det kommer til de kopierte bildene. Er iallfall en mulighet hvis en ikke skal la seg ruinere av Fame.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 www.allfoto.no Dem har jeg brukt til å forstørre bilde av guttungen Fikk bilder hos fotografen i sånn album, tok bildene jeg ville ha ut og sente til dem. Er kjempe fornøyd, ser like fint ut som orginalen bare bildet er mye større da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå