Mamma til to tette Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Men det er 1 ts grøtpulver + mme slik at det blir flytende grøt, ikke bare 1 ts av grøten de kan få som første smaksprøve? Ble helt usikker her...
HoochIsCrazy Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg tror nok det er en teskje av grøten, så to teskjeer neste dag og så fortsette slik til du er oppe i full porsjon!
Mamma til to tette Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 obs.....står jo på pakken "En smaksprøve: 1 ts grøtpulver, rør i lunken mme, tynn i starten, klar til servering"....så her gikk det ned på høykant. Ble veeeelding tynn grøtsuppe da så håper det går bra, han jodler av glede nå ihvertfall.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg har gitt 1 ts grøtpulver jeg. Nå har jeg økt det til 30 ml melk og pulver så det blir passe.. Jenta mi også elsker grøt:-) Hun er 4 mnd.
Mamma til to tette Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Ja, kan ikke se at det blir så annerledes enn de som foreslo velling, å ta 1 ts i flasken. Fant ut at jeg ville prøve å gi grøt istedenfor men kunne nok rent gjennom flasketuten. Gutten har skreket siden kl 6 i morges med en mage som rumlet av tomhet og etter 2 timer var det ny skrikerunde etter mat. Noe som vi må tilbake til 2 mnd stadiet med...så tror det er på tide med grøt ja. Nå ligger han og ser helt salig ut ,-)
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Vi begynte med 1 ts grøtpulver + melk. Tror det er det som er "riktig" Hos oss økte vi ganske fort, for han synes grøt var knallers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå