Gå til innhold

Nå spør jeg veldig dumt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er 1 ts grøtpulver + mme slik at det blir flytende grøt, ikke bare 1 ts av grøten de kan få som første smaksprøve? Ble helt usikker her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok det er en teskje av grøten, så to teskjeer neste dag og så fortsette slik til du er oppe i full porsjon! :)

Skrevet

obs.....står jo på pakken "En smaksprøve: 1 ts grøtpulver, rør i lunken mme, tynn i starten, klar til servering"....så her gikk det ned på høykant. Ble veeeelding tynn grøtsuppe da så håper det går bra, han jodler av glede nå ihvertfall.

Skrevet

Jeg har gitt 1 ts grøtpulver jeg. Nå har jeg økt det til 30 ml melk og pulver så det blir passe.. Jenta mi også elsker grøt:-) Hun er 4 mnd.

Skrevet

Ja, kan ikke se at det blir så annerledes enn de som foreslo velling, å ta 1 ts i flasken. Fant ut at jeg ville prøve å gi grøt istedenfor men kunne nok rent gjennom flasketuten. Gutten har skreket siden kl 6 i morges med en mage som rumlet av tomhet og etter 2 timer var det ny skrikerunde etter mat. Noe som vi må tilbake til 2 mnd stadiet med...så tror det er på tide med grøt ja. Nå ligger han og ser helt salig ut ,-)

Skrevet

Vi begynte med 1 ts grøtpulver + melk. Tror det er det som er "riktig" :) Hos oss økte vi ganske fort, for han synes grøt var knallers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...