Gå til innhold

elli min......

Anbefalte innlegg

Skrevet

så deg nok..... juhuuuuuuu

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuddelduuuuu,amiga!!!!!

Er du på ny-jobben? Brun og lekker?

Skrevet

har fått noe farge:-))) tihi.. men ble kun 4 dager på stranda. En dag forsvant da vi ble frastjålet sekken med diverse i inkl mobiler. Og tre dager gikk bort pga det jævla været.... overskyet og faen meg en dag med regn til og med....

Sjefen min hadde prøvd å ringe meg da... hahaha.. bra jeg har han på msn... For han fikk tak i meg der i går kveld. Fikk fortklart at telefonen er stjålet og nytt simkort ikke er helt klart enda:-)) tihi...

Skal starte å jobbe på mandag... den personen som skla lære meg opp kan ikke lære meg opp denn uka=)

jeg er jo trøtt så det passa jo meg ganske bra:-)

Skrevet

Lekkert:-)

Ja,jeg så meldinga di her inne om telefonen:-( Fy faen så kjipt gjort! Og så regn atpåtil! Men godt å være borte da,se noe annet enn Oslo!

Så godt at du starter på mandag istedet da,greit å ha helga å komme seg på,he-he! Dessuten er det jo fint vær resten av uka,så likegreit å ikke måtte sitte på jobb og mugle!:-)

Skrevet

Vi tok med oss solen hjem:)))))

Så du beskjed jeg ba trultemora skrive her inne eller?????

Hold deg fast for her kommer det et par historier:-))

En dag så vi et svenskt par, de la seg ned ved siden av oss på solsengene.. hahahaha...

Så gikk vi å bada.. og sambo hyler ut i en sånn julenisselatter:-))) hahahahahahahahaah.... han ser da det parret som forøvrig er i 40 årene. Dama står da å tgar en stikk i håret og det er en bush uten like under arma... Hu kunne jo like gjerne ha hatt strikk der også........ OG svart hår appåtill....

Så kom vi oss opp på stranda igjen og la oss for å lese bøkene våres igjen... og da holdt jeg på å miste hele haka assa.... parret kommer opp igjen de også... og hu har en bikinibukse som er tre nr for liten. Hun var ikke liten den dama, ikke noe i at det er galt, men da kan en ha bikini som passer:-)) hahaha... for her stakk museleppene ut på hverside av buksa:-) glis... ahahahahahahaha... BUSHY BUSHY....

Også fikk jeg en sølv vibrator av nunne til bursdagen min... den tok jeg med meg nedover:-))

Og når de damene som banker på døra og sier KLEENING... da gjemmer en slike saker før en går på stranda...

Og dette gjorde jeg. La den i veska mi:-)) og når kvelden kom så pakka jeg røyken og lommeboka nedi.... og kom på restauranten:-)

der lå den og vibrerte glad og fornøyd når jeg skulle ta opp røyken-))))

Skrevet

Ja,snille dere som unna oss litt solskinn!:-) Oscar ligger ute på verandaen og griller seg på solsenga,det luksusdyret! Derfor jeg sitter inne,er ikke plass til oss begge på senga,og jeg er for lat til å sette opp en til!

Ja,herregud,jeg holdt på å daue av den meldinga om den dama! Sendte deg sms om det,men den fikk vel noen andre som kosa seg med tlf din!

Hahaha,skal jo være så poppis å være naturlig nå,eller? Skulle spurt om hu hadde lyst på rastafletter! Og brasilianske bikinier er ikke for alle,men det bryr man seg ikke om på ferie,pytt pytt! for et syn det må ha vært,jeg misunner deg den,altså! du var vel såpass grei med dama at du s ifra,vel? Hi-hi!;-p

Hehehe,de vaskedamene tenkte nok sitt om deg da de hørte summinga,di perverse jente! Kan jo være at de trodde det var mobilen! *kremt*

Mye rart en kan få bruk for på restaurant,altså,så den syntes vel at den hadde rett til å bli med! *gliiiiz*

Jeg skal bake djevelkake idag,jeg,for mannen min har bursdag imårra. (inneholder bl.a 10 egg,halvkilo mørk sjokkis,halvkilo smør,halvkilo sukker,mer enn en halvkilo mel...) Kommer til å omkomme av arterieblokkering i helga,så da vet du det,ifall jeg ikke dukker opp her mer!

Skal du ha samme tlf.nr som du har hatt,eller bytter du igjen nå?

Skrevet

Flinke Oscar:-))) han er jo ikke dum:-))) hehehehehe.... Doffen er så glad jeg er hjemme at han ikke viker siden fra meg.. også skal vi ha kjæresten han fra i dag til søndag... For vi skal kjøpe bur i dag, og cleo er vant med det. og da blir det enklere å lære han å bruke bur når hun er her. Doffen var jo der når vi var i syden, og da gikk det fint. Blir værre hjemme... så da hjelper hun oss:-) tihi....

Og ang de bushy damene.... tyske damer barberer seg IKKE under arma assa.... makan til ekle saker.. når en har svarte laaaange hår under arma, da fjerner en det.. Det er mer renslig og ikke så diskusting. Men er jo desto mer moro for oss å se på:-))) hahahahaha vil ler så vi griner av de damene.... og ikke minst speedor:-) glis...

men jeg holdt på å si fra til dama med den for trange bikini buksa assa.... Ville jeg ha sett på ei mus, så hadde jeg lest et pronoblad... Å få slengt en mus rett i trynet på stranda ekke vakkert ass:-))))

Også er det jo kjekt å ta med dildo på omvisning når en først er i spania:-)) tihi...

Den kaka hørtes jææævla god ut:-))) namnamnam jeg kommer:-)))

Får samme nr... var hos klart svar i går og fikk nytt simkort

men det funker ikke helt enda.. tar ca 24 timer...

Skrevet

Nei,han er en skikkeligt luring,faktisk litt frekk til tider,tar for seg når han kan!

Så kos det blir med kjærestebesøk til Doffen da,skulle nske jeg hadde en kjæreste til gamle sviskertryne også!

Ja jøss,dem må ikke stoppe å stelle seg for min skyld,jeg storkoser meg over å se sånt,jeg,he-he! synd man ikke helt åpenlyst kan ta frem kamera,sånt burde jo deles...

Nei,må vel komme meg i bakinga,plutselig er det middagstider,så skal K avgårde på rudskogen å leke roadracer med mc'n sin,så blir alene hele kvelden,og da skal jeg pakke inn gavedrysset jeg har tømt kortet mitt på! Æsj,må vel på handlesenteret å kjøpe papir da,kan ikke pakke inn i smartclub- eller Meny-poser,liksom...!

Okei,men da har jeg fortsatt nr. ditt da:-) Hadde du ekstra mobil hjemme,eller måtte du kjøpe ny?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...