Solstråle72 Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg mener å huske at det var 3-4 stykker av oss som bodde i og rundt sentrum. Jeg bor midt i sentrum og lurer på om kanskje noen av dere andre var intressert å starte trillegruppe her også??
Millapril Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Ellers er alle hjerlig velkommen i vår trillegjeng. Evnt bare være med på en av våre lunsje på IKEA på Furuset eller Alnabru. Vi er det ganske så ofte og det er veldig koselig!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Ellers så kunne vi jo vært skikkelige gærne og tatt en trillings langs Akerselva en dag? Lunsj på Grünerløkka? Eller er det ambisiøst kanskje?
Millapril Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 oioioi, spennende forslag! Du er skikkelig gæærn altså! Kan jo være greit å få litt avveksling fra noen av de rare folka vi har møtt på trillings i det siste, hehe..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Det hørtes superkoselig ut...får jeg være med? ;-)
Solstråle72 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Det var jo et kjempekoselig forslag. Jeg joiner dere gjerne! Og en lunsj på Grünerløkka må vel være toppers :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Bra! Har tenkt på det lenge, men ikke fått somla meg til å foreslå det :-) Vi får gå lang lang rekke på langs, folk som møter oss får bare lære seg høyreregelen (for det gidder ikke Camilla eller jeg) hehe. Jeg pleier å starte ved Bjølsen og gå nedover, men det er fordi gubben jobber i nærheten. Noen forslag til rute og dag? Vi må jo finne et sted som tåler en 4-5 barnevogner på en gang. Vi kan jo også ha lunsj i parken om vi kjøper med oss noe. Hva tror dere?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Jeg har sendt mail til Südøst og hørt om de kan ta imot oss også. Greit å sjekke, det er ikke alltid superpopulært med barselgrupper overalt har jeg skjønt. Ellers er vel Mecca kjent for både barselgrupper og andre småbarn? *tenke tenke*
Solstråle72 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2007 Blir været bra er jo lunsj i parken like koselig. Kanskje med en engangsgrill og pølser?? Ellers er det en kafe på Grünerløkka som heter Mecca/Mekka eller noe sånt, en foreldre&barn kafe som tar i mot barnevogner. Den mener jeg ligger langs Akerselven. Kan jeg foreslå mandag el. torsdag?? Tror været skal holde seg fint til mandag i hvertfall...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Jeg fikk svar fra Südøst, og jeg tror ikke de vil ha oss der hehe. Da synes jeg vi skal gå for Mecca, uten at jeg helt vet hvor det er. Barnevogner må stå utenfor, men det kan vi vel leve med. Siden det er meldt bra vær på mandag er det vel ingen grunn til å vente? :-) Hvor er det gunstig for folk å møtes?
Bellen^2 Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 Oh, dette blir vi veldig gjerne med på også! Vi kan alle dager neste uke utenom fredag (babysvømming). Vi er med på det meste av kaféer/lunsj i park etc:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 OK, dette blir bra. Siden jeg er så godt igang med å overkjøre her, så foreslår jeg at vi møtes på Storo, det er vel et bra knutepunkt. Så triller vi til Nydalen og følger Akerselva nedover, hvor vi tar lunsj på Mecca. Så opp igjen for de som skal den veien (vi latsabber som kjører tenker jeg), eller til kollektiv/sentrum for de som skal det. Hva med mandag kl 11:00? Om noen har andre forslag så er det bare å si ifra, et sted må vi starte forhandlingene :-) Spesielt Linerla, det er jo kjipt om hun synes det er en teit rute eller tid hehe.
Solstråle72 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. august 2007 Storo kl. 11 er ok for meg. Storo er bare tre stopp med T-banen herfra. :-) Går det an å møtes ved T-banestasjonen da, eller ved Storsenteret kanskje?? (vet ikke hvordan det blir i forhold til ruta!!) Er ikke kjent der oppe, så det er de to plassene jeg vet hvor er :-):-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 24. august 2007 #14 Skrevet 24. august 2007 Jeg er også med!!!!!!!! Jeg har vært flere ganger på Mecca både med mage og Benedicte og det har vært veldig bra. Gleder oss......
Endelig ny spire i magen Skrevet 24. august 2007 #15 Skrevet 24. august 2007 He he sûdøst er vel de som har vært mye i media ang amming på offentlig steder....( har vært der endel før jeg ble gravid ( faktisk siste gang jeg var der var jeg 3 og halv uke på vei..... he he da visste jeg ingenting)
Bellen^2 Skrevet 25. august 2007 #16 Skrevet 25. august 2007 Flott forslag:) Vi kommer med t-banen vi også. See til mandag!
Millapril Skrevet 25. august 2007 #17 Skrevet 25. august 2007 Å, jeg vil også være med!! Men mandag har vi 5 mnd kontroll, så da må vi dessverre melde pass. Men vi blir gjerne med en annen gang! Dette høres jo ut som en kjempefin tur, og dere får kose dere masse!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. august 2007 #18 Skrevet 26. august 2007 Jeg tror det letteste er å møtes utafor inngangen til Storosenteret (ikke den inngangen ved garasjehuset, men den på langsiden...lengst unna t-banen). Så triller vi i samlet tropp, og kan heller møtes ved inngangen til stien neste gang :-) Dette blir bra! Da ser det ut som vi blir: Linerla Endelig spire Samsyn Bellen Sanasol Si ifra om man ikke kommer ellers venter vi jo på alle. Bare ring eller sms om man lurer på noe. Vi sees! Mvh Reiseleder ;-)
Solstråle72 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 26. august 2007 Den er fin :-) Da snakkes vi!
Bellen^2 Skrevet 26. august 2007 #20 Skrevet 26. august 2007 Så bra, vi gleder oss allerede:) Vi tar t-bane 4 Ringen hele veien og skal være fremme kl 10.49. Jeg har aldri tatt den før, men regner med at jeg finner frem. Hvis ikke så plinger jeg på til reiselederen;)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. august 2007 #21 Skrevet 26. august 2007 Jeg håper det er ok om reiselederen tar med sin svigerinne med sønn (Mia's fetter). Hun fikk sin baby halvannen måned etter meg, og vi har dessverre ikke hatt supermye kontakt. Jeg skjønte at hun ikke har barselgruppe og syntes trillings er litt ensomt, så jeg spurte om hun ville være med, og det ville hun gjerne.
Endelig ny spire i magen Skrevet 26. august 2007 #22 Skrevet 26. august 2007 Bare kos med nye fjes!!!!! Så ta henne med... Gleder oss!
måken og vesla Skrevet 26. august 2007 #23 Skrevet 26. august 2007 Det hørtes gøy ut. Først må jeg svare på det innledende spørsmålet til Linerla. Jeg bor på Torshov og du kan nesten karakterisere det som sentrum. Jeg kan godt tenke meg noe trillings, men har antagelig ikke tid før i oktober. Vi skal ha en del ferie i september og i tillegg skal jeg to turer nordover...Men i oktober er jeg nok klar. Og så til morgendagens tur. Jeg skulle gjerne vært med (dere kommer til å trille forbi der vi bor), men tror jeg må prioritere å skaffe pass til vesla. Kanskje jeg triller innom på Mecca på vei hjem??
Solstråle72 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 26. august 2007 Selvfølgelig skal hun få være med :-) Det blir bare koselig!
Solstråle72 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 26. august 2007 Måken Torshov er vel så godt som sentrum, ja :-) da kan vi snakkes nærmere om trilleturer når du er tilbake fra ferie osv. Synd du ikke kan være med i morgen. Blir en fin tur, bare været holder seg. Trill gjerne innom Mecca viss du får tid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå