Kariannekva Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Noen som har noen tips til sjokolade erstatning? Er så sugen på noe godt hele tiden.... Frukt blir liksom ikke det samme. Er i uke 23 og har allerede gått opp 6 kg, så jeg må begrense meg litt!
Serial mom Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hva mener du med erstatning?!? Finnes ikke erstatning for sånt,he-he! Spis,jente! Spis! Diabetiker-sjokkis smaker skikkelig fælt,så den anbefaler jeg ikke! Du får jo noen fra Dr.Atkins i butikken da,de er helt greie...
Kariannekva Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 He,he det er vel ingenting som kan erstatte sjokolade, men jeg må finne noe annet godt og sunt jeg kan knaske på uten å rase opp i vekt. Før jeg ble gravid spiste jeg aldri sjokolade
Adriansmor med tulla Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Gi blaffen og spis sjokolade=)spis mørk sjokolade eller en kokosbolle... faktisk like mange kalorier i en kokosbolle som det er i et eple=)) men det var det å holde seg til en da=/ hehe
Serial mom Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Hmmmm.... *hjernen jobber* Tenk om epletreet i hagen hadde kokosboller istedet for epler da! Da hadde jeg kanskje giddet å plukke! Eneste gangen epler er godt,er i varm eplekake med krem til ;-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå