Gå til innhold

arbeidsledighetstrygd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye får man i mnd.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 16000 før skatt + evnt forsørgertillegg som er 53 kroner for 2 barn pr dag.

Skrevet

Så gøy, da vil det si at i den kommende tiden vil vi ha ca. 1500kr. og leve for etter husleie og lån er betalt. Og vi er to voksne og et barn. Fy faen! Til vinteren vil vi jo gå i minus etter strømen er betalt.

Skrevet

Ja dette er jo etter høyeste sats da, du får jo arbeidsledighetstrygd på litt over 60% av den lønnen du mottok sist.

Min mann som var arbeidsledig fikk høyeste sats, altså 6 ga nger grunnbeløpet og minus 60% av dette i dagpenger.

Har du tjent mindre vil du selvsagt også motta mindre. Men er inntekten såpass lav ville jeg absolutt ha vurdert og søkt bostøtte!

Skrevet

bare å legge seg og døøøøøøø!!! hææææææælvetttee!!!!!!

HI

Skrevet

Eller skaffe deg en jobb.

Ikke HI

Skrevet

Det er ikke akkurat meningen at man skal bli rik på arbeidsledighetstrygd. Det er en midlertidig kriseløsning til en finner en ny jobb.

Skrevet

det var vel ikke akkurat meningen for deg å være frekk heller tenker jeg!!! DUST!!

HI

Skrevet

Jo litt frekk var det meningen å være.

For som sakt, arbeidsledighetstrygd er bare midlertidig løsning og ikke noe du skal planlegge å leve på lenge. For å mota det forventes det at du er aktiv jobbsøker og forhåpentligvis blir du sendt på jobbsøkerkurs og/eller intervjuer i den perioden.

Skrevet

hilsen "dyktig" nav-medarbeider som går inn for å gjøre jobben sin skikkelig...

Skrevet

Snakker du for deg selv?

Selv så er iallfall jobben min lang unna nav.

Skrevet

Snakker du for deg selv?

Selv så er iallfall jobben min lang unna nav.

Skrevet

Ha ha he.

Iallfall ikke HI

Skrevet

Jada, poenget er jo å skaffe seg jobb. Men man må jo nesten legge opp til at det kan ta en stund, og dermed prøve å forbrede seg på det værste. Og bare sann btw, så er det jeg som er hovedinnlegger, og jeg har ikke skrevet noe på denne tråden annet en hovedinlegget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...