Kvitrebekk Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Vi har begynt å pusse opp barnerommet. Valgte lys antikk fordi den synes jeg er fin i resten av huset. Der har den en beige tone som tydelig skiller veggene fra taket. Men på barnerommet ble den hvit!! Synes den ble for lys. Noen som har gode forslag? Lurte på caffe latte, men den blir kanskje fort mørk igjen? Rommet er dessverre ganske lite så vil ikke ha en farge som minsker rommet. En mellomting mellom lys antikk og caffe latte hadde kanskje vært fint? Alle forslag tas i mot med takk :-)
Topp 10. Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Synes å huske at den fins en farve ved navn latte.... For når vi mala kjøkkenet så mala vi med latte og caffe latte!! dra på en farvehandel så har de tips der!!
Kvitrebekk Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 latte og lys antikk er samme farge bare to ulike produsenter :-) har vært i malerforretninger, men synes ikke det har vært til så stor hjelp. Også blir jo fargene helt annerledes når man får dem hjem på veggen enn når man ser dem i butikken.
Ladybug~N&E Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 sjekk ut lys toscana, den syns jeg er fin;) ikke for mørk og ikke for lys. dus og fin til et barnerom!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg har akkurat malt hovedsoverommet i vanilje. Kjempefin dus farge. Den ene veggen har jeg malt i lys sjokoladebrun da, ble kjempefint.. Men det passer kanskje ikke så godt på barnerommet. Der ville jeg gått for vanilje som sagt.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Vi skal male i lyyyyys grå, og fylle opp med masse stæsj i babyens farger (blå/rosa). Har den på vårt eget soverom, og den er kjempebehagelig. Ikke skarp hvit, men lys alikevel.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde caffe latte, og den er ikke mørk i det hele tatt! Den er veldig fin faktisk
Adelina2 Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Hva med skygge..den er lys men litt farge i
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Mener caffe latte og vanilje omtrent er samme farge. Lys toscana er fin, men kan skjere over i gult. Latte er veldig hvit. Har selv brukt mye caffe latte og syns ikke den er mørk, men jeg har mye vindu og lys. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå