Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 ikkje for babyen, men oss.. må me bli sjekka "der nede"? stapper dei hele den tingen inn? eller bare ser dei?kvir meg litt, pga at eg blei sydd etter fødsel.. rett det gjør vondt ol..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Etter første fødsel hadde jeg gyn undersøkelse på 6 ukers kontrollen, denne gangen hadde jeg ikke.....
Mamman til M&E Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Det er valgfritt og jeg valgte å ta gyn.unders. bare sånn for å sjekke at alt såg bra ut :-) grudde meg kjempemasse men det gikk helt fint, glad jeg gjorde det. Flere her inne har faktisk sagt at legen sier de ikke trenger, selv om de har bedt om å få det.
Mamman til M&E Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Forresten; husk å ta med urinprøve for det glemte jeg men klarte å presse ut noen dråper på legekontoret :-)
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Jeg måtte, men det var pga det var lenge siden jeg hadde tatt celleprøve. Ellers hadde det vært unødvendig hvis ikke jeg ønsket det selv sa legen. Gruet meg VELDIG! Men det gjorde ikke vondt, og var gjort på 1-2-3! Glad jeg fikk sjekket at alt var greit. Har vært redd jeg hadde blitt sydd for stramt, har hatt mye vondt, men alt så bra ut:o) Hvis du har så vondt så går det jo kanskje ann å vente noen uker til? Jeg tok 6 ukerskontrollen nå, 12 uker siden fødsel. Jeg trengte ikke urinprøve... tror det er veldig forskjell fra sted til sted. Du burde høre med legekontoret ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå