MikroMidas Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Starter det med utslett, feber eller begge deler samtidig? Kommer det brått masse prikker, eller kommer prikkene litt etter litt? Junior var veldig lei seg i dag og har sovet i sengen vår i hele natt (veldig ulikt ham). Han var forsåvidt blid i morges, men hylte da jeg måtte gå til bussen. Pappa leverer i bhg, og da hadde han hylt også. Det pleier han aldri å gjøre. Ringte bhg for å høre om han var ok nå, og det var han, men hun fortalte at det går vannkopper på avdelingen, så kanskje vi burde følge litt med. Så derfor spm mitt ((:
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 For meg startet det med prikkene, feber og kløe kom dagen etter om jeg ikke husker feil..
Xmas-magic Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Hos oss startet det med litt feber på han ene, så litt prikker og så masse prikker. På han andre startet det med litt prikker, så feber og så masse prikker. Badet/vasket dem i vann med 1 pakke natron (fås kjøpt i bakeavdelingen på butikken) to ganger om dagen + hadde på hvitvask/A-Derma sin Cyteliumspray på prikkene etterpå. De klødde ikke, hadde ikke noe ubehag og det gikk fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå