Veldig-Fødeklar Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Kom nettopp fra legen! Er 40+6 i dag, og har hatt masse regelmessige kynnere som aaaaaaaaaaldri ble til noe mer i dagesvis. Han undersøkte og fant ut at jeg hadde 4 cm åpning (er 2.gangs), og så strippet han meg litt for å få det til å bli mer=) Han sa han var helt sikker på at babyen kommer før helga er over, så da får vi håpe han har rett! Har hatt vonde tak hvert 6 minutt siden jeg var hos han, så det KAN jo være starten på noe... Tør nesten ikke få opp forhåpningene!! =)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Å, så spennende!! Lykke til! Jeg har termin i morgen, og har hatt regelmessige kynnere i en uke. Har 3cm åpning, men det blir liksom ikke til noe mer - og i dag har jeg dessverre ikke engang mensmurringer, sukk!! Krysser fingrene for deg!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 åå, håper for deres del at babyen kommer snart, vet hvordan dere har det..ikke kjekt å gå med vondter i flere dager,, #############masse fødestøv##################
Veldig-Fødeklar Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Takk, søte dere!! =) Nå skal jeg hoppe i dusjen, og etter det skal jeg pakke fødebagen HELT ferdig... Før jeg starter på trappe-maraton for å få litt fortgang=) *krysser fingrene*
line_n & sara Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 tonnevis av fødestøv er på vei til deg! ***************************************************
Milla-baby Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Masse lykke til, til deg! Sattser på du har lille gullet ditt i armene innen helgen er over! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå