Gå til innhold

Mens vi snakker om tamponger, har dere hørt om:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tampongsyken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde masse om den på skolen:)

Skrevet

Tss, ja.... Om mensenbakterien får "blande seg" med tampongsmuss og godgjøre seg noen timer kan man få en veldig alvorlig sykdom. Det er informert om den i eget vedlegg i tampongeskene.

Skrevet

Ja. Heldigvis er det ikke særlig vanlig. Tror jeg leste i et blad om ei som døde av det da jeg var tidlig i tenårene.

Skrevet

Var det ikke en del som døde av dette før de fant utav det? Vet ikke mye om dette.

Skrevet

Ja, men har aldri hørt om noen som har blitt syke. Når man har mens, skifter man jo tampong ofte uansett - for ikke å blø igjennom.

Skrevet

Ja, er jo derfor alle snakker om hvor lenge det er trygt å ha en tampong på plass.

Skrevet

Ja før det ble oppdaget hva det var døde ganske mange damer. Enda flere havnet i koma.

Skrevet

Mens vi snakker om biler....har dere hørt om bilulykker???

Tror det er større mulighet for å dø i bilulykke enn av tampongsyken

Skrevet

Jo stemmer, men nå måjeg legge til at jeg snakker om for ganske så mange år siden..:)

Skrevet

Ja og kravene til renhet på fabrikkene er mye høyere nå enn hva de var da..

Skrevet

Jaja, emm hvorfor sier du det?

Jeg bare lurte jeg, og lurte bare på om det stemmer det jeg har hørt! At mange døde av det før. Nå har de jo medisiner så og vet hva det er så nå er det jo ikke så ille!

Skrevet

Det jeg siktet mest til at det i grunn er farlig å leve!! Vi kan faktisk dø!!

Var ikke negativt ment men skal man sette alt på spissen så blir det vanskelig å leve et normalt liv!!

Skrevet

Herrefred, jeg bare lurte på hva som var sant med den for (av det jeg har hørt)

Er da for det første ikke redd for den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...