arbeidsuhellet14.juli Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Å....gleder meg i massevis. Jeg og ungene tar toget til Oslo og går rundt i byen å handler gaver til familie og venner og koser oss. Innom en cafe og drikker varm sjokolade. Går på Karl Johan i skumringen og ser på julegata!!!!!!!!!!!! Gleder meg ja!!!
Honningmelon Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg og! Jeg elsker jula! Og i år tror jeg det kan bli en morsom jul med en på 4 år og ei på 13 mnd :-) Gleder meg skikkelig.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Og pynte hus og sette opp treet og pynte bordet osv osv.... Sikkert ille gal som sitter her i sola og drømmer om jula!!!
Diva Muffin Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg gleder meg masse til jul i år! Første jul i eget hus, som en liten familie! Har allerede begynt å lage litt julepynt, gleder meg til å ordne og bake og pakke inn gaver I fjor feiret vi hos svigers, og mamma og pappa ringte og fortalte at det var veldig tomt å feire jul uten noen av ungene sine der.. da begynte jeg selvfølgelig å grine, håper det går litt bedre i år.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 JA vi hadde første jul i eget i hus i fjor. Hadde svigers her. Var sååååå fint å feire i eget hjem!! Med eget tre og egen ribbe. Men sukk, savnet mamma og pappa masse så i år blir det fult hus her med svigers og mine foreldre samt mine 3 søsken og min farmor. Så vi blir vel ca 13stk og kanskje en i magen!!!! (søs er en prøver, hurra)
MissAntrop Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Å ja!! Det gleder jeg også meg til! Blir en veldig spesiel jul i år med et nytt familiemedlem. Åhhh, det blir stas!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Hahaha, også kritiserer grønn hverdag de som starter i oktober;P Nyter sommeren ennå jeg...
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 er vel blitt påvirket ettersom jeg jobber i butikk!!!
solstråle69 Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Jeg også! :-) Synes det er kjempekos med jula, og synes det er helt greit at butikkene begynner i Oktober! Julemarsipan - nam, nam!! :-)
Pampers123 Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Jaaa!Jeg elsker jula!Og i år blir vi 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå