Gå til innhold

Gleder meg til førjulstiden jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å....gleder meg i massevis. Jeg og ungene tar toget til Oslo og går rundt i byen å handler gaver til familie og venner og koser oss. Innom en cafe og drikker varm sjokolade. Går på Karl Johan i skumringen og ser på julegata!!!!!!!!!!!!

Gleder meg ja!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og! Jeg elsker jula! Og i år tror jeg det kan bli en morsom jul med en på 4 år og ei på 13 mnd :-) Gleder meg skikkelig.

Skrevet

Og pynte hus og sette opp treet og pynte bordet osv osv....

Sikkert ille gal som sitter her i sola og drømmer om jula!!!

Skrevet

Jeg gleder meg masse til jul i år! Første jul i eget hus, som en liten familie! Har allerede begynt å lage litt julepynt, gleder meg til å ordne og bake og pakke inn gaver :)

I fjor feiret vi hos svigers, og mamma og pappa ringte og fortalte at det var veldig tomt å feire jul uten noen av ungene sine der.. da begynte jeg selvfølgelig å grine, håper det går litt bedre i år.

Skrevet

JA vi hadde første jul i eget i hus i fjor. Hadde svigers her.

Var sååååå fint å feire i eget hjem!! Med eget tre og egen ribbe.

Men sukk, savnet mamma og pappa masse så i år blir det fult hus her med svigers og mine foreldre samt mine 3 søsken og min farmor. Så vi blir vel ca 13stk og kanskje en i magen!!!! (søs er en prøver, hurra)

Skrevet

Å ja!! Det gleder jeg også meg til! Blir en veldig spesiel jul i år med et nytt familiemedlem. Åhhh, det blir stas!

Skrevet

Hahaha, også kritiserer grønn hverdag de som starter i oktober;P Nyter sommeren ennå jeg... :)

Skrevet

er vel blitt påvirket ettersom jeg jobber i butikk!!!

Skrevet

Jeg også! :-) Synes det er kjempekos med jula, og synes det er helt greit at butikkene begynner i Oktober! Julemarsipan - nam, nam!! :-)

Skrevet

Jaaa!Jeg elsker jula!Og i år blir vi 4 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...