Muppa 3+1 Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hei alle sammen. Vi skal ha masse taco gjester på lørdag og hodet står helt stille. Noen med forslag på hva som er godt i tacoen og tilbehør...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Nå fikk jeg lyst op taco til middag i dag! Jeg synes ost, rå løk, tomater, litt grønn salat og kanskje mais er digg tilbehør. Og krydret kjøttdeig og salsa selvfølgelig.
"husmor"med lille Nora Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Kjøttdeig, Salat, Tomater, Rød løk, Rømme, Ost, Mais, Salsa, Agurk, Tror eg skal lage taco til middag her og idag!! fikk såå lyst på det. hehe.
twoboys & a girl Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Ananas, guakemale (vet ikke hvordan det skrives)....
strekkmerketrollet Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 mmmmmmmm nam! får jeg også komme?? her er ting vi bruker å ha + ting jeg ser andre bruker: ost grønn salat (gjerne blande 2 typer) salsa jalapenos mais annanas tomat paprika rømme agurk rå løk
Serial mom Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Jeg kan IKKE spise taco uten å ha i jalapenos,det er et must! Ellers har jeg bare oppi rømme,ost,tomat og litt salat,samt salsa,da! Bruker kyllingfilet i biter istedet for kjøttdeig da,siden jeg ikke spiser rødt kjøtt.(kan ikke klare kyllingkjøttdeigen for tida,pga kvalmen)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 GUACAMOLE! nammenam!! Ta to avocado og mos de(godt med litt klumper) Knus en halv løk Ta noen dråper sitron Noen korn salt 1 ts salsasaus Eller den enkle: Avocado Salsasaus(jeg bruker alltid Kim's salsadip).
Serial mom Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Men èn ting,dere: Åssen får dere plass til alt oppi? Bruker dere bare sånne tubs? Sliter med å få plass til alt i skjellene,men synes de er bedre enn tubs(jadda,vet det er det samme,bare formen som skiller,men jeg er barnslig...) Noen som har funnet de derre skjellene som er flate i bunnen,sånn at de kan stå oppreist på tallerkenen? De har reklamert for de på tv,men jeg finner de ikke! Nam nam,tror jeg vil ha taco snart,jeg!
"husmor"med lille Nora Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 vi bruker bare tco lefser.. er helt umulig og spise det og ikke grise. hehe.. ender som oftes opp med å bruke kniv og gaffel..
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 hehe - jeg lager salat av stashet og knekker opp skjell så jeg kan "skuffe" fyllet opp på skjellbiter og spise det sånn - hehe. Ser sikkert helt teit ut, men det funker for meg.
eirama Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Jeg gjør som elisabeth79:) Og har på peanøtter! Nammenamsy!
Maria&Casper Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Må ikke glemme mandariner da!!! Nam nam.. )) Å fetaost.. Åh, nå fikk jeg å lyst på taco gitt... *sukk*
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 vi bruker : kjøttdeig ost salat rå løk mais tomat annanas agurk paprika noen ganger bønnespirer masse lettrømme & tacosaus noe som er sinnsykt godt er : fyll tacoskjellet med alt tilbehør,legg så tacoskjellet inni en wraps....rull wrapsen rundt,& vips: verdens beste taco spør du meg )))
Carta Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 Nå syns sikkert folk jeg er helt nuts her, men noe som er skikkelig godt til taco er: druer og bananer. Skjær bananene i skiver og del på midten, og druene skjæres på midten og renses for eventuelle stener. Det blir en lit søt og mild kontrast til den sterke taco'n. Skikkelig godt! Et "must" i min familie!!!
Endelig snart 2 Skrevet 23. august 2007 #15 Skrevet 23. august 2007 Vi steker alltid sopp, løk og paprika sammen også jeg.Spesielt om vi skal ha fajitas for da blander jeg alt sammen i stekepanna.
3 skatter ute:) Skrevet 23. august 2007 #16 Skrevet 23. august 2007 godt å varme opp chillibønner og ha til også, minner om kjøttdeigen på en måte, så om noen kommer og ikke vil spise kjøtt kan de spise med bønner, og noen blander bønner og kjøttdeig agurk løk mais ananas paprika tomat ost rømme kjøttdeig knuste tacoshell- bruker lefser til å fylle alt i tacosaus jalapenos (glemmer selv alltid og kjøpe inn noe når vi skal ha..)
Muppa 3+1 Skrevet 23. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 23. august 2007 Hehe... Tusen takk for mange forslag. Fikk skrevet de opp så ser jeg hva jeg kjøper. Virker som om det ble noen her som ble fristet og skal ha taco idag.. hehe så bra da slipper dere lure mere på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå