*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Bruker natusan sin sjampo på Lucas, men synes han er så tørr i hodebunnen. Noen som har en god sjampo og annbefale?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Vi bruker babyline. Er veldig fornøyde med den, men hørte noen sa at den sved i øynene om man fikk den der. Men vi har foreløpig ikke erfart dette.
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg har brukt Aponti eller Seba Med i over 2 år nå,kjempeforønøyd vi i hvert fall.
Mamma2OO5 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg har brukt Babyline, men min er også "plaget" (er vel heller jeg som er plaga he he) av tørr hodebunn. Nå har jeg kjøpt Sebamed og den virker fin:o)
Tinky82 Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Hmmm...Følte ikke at jeg fikk skylt ut Babyline sin jeg. Ville prøve den fordi jeg er så fornøyd med de andre produktene deres, men shampoen syns jeg var ræva. Vi bruker ACO skum shampo fra apoteket, har brukt den siden hun var født og hun er et år nå. Den er skikkelig god! Veeeldig lett å skylle ut, og håret blir glatt og fint. Lukter ikke no særlig, bare litt "naturlig" liksom, og kan til og med spises:) Hehe Men dette med shampo er nok veldig smak og behag tror jeg. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe vanlig butikk shampo til snuppa, men det er bare meg. Jeg bruker ikke det selv heller.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 bruker sebamed på minsten og den funker bra synes jeg og lukter godt
Blue Lady Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 på lucas som er 2 år bruker vi neutral sin barneshampo, da han var mindre brukte vi bayline
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Vi bruker også ACO sin skum-sjampo, veldig fornøyd med den, bruker også skum-såpen ved bleievask. Kjøpes på apoteket. Aldri vært tørr, rød eller sår Har brukt den i over ett år nå.
*Rutletutt* Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Har brukt Babyline - og syns det er veldig grei - bruker nå den babyshampoen til Coop på Tobias - super den også.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 23. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2007 Takk for svar:) Skal ta en tur på apoteket og se der da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå