Gå til innhold

Hvor mange venter fortsatt???


MissiCippi

Anbefalte innlegg

Begynner å bli lei av å logge inn her og bare se alle som har født! Sånn er d med termin i slutten av en mnd... Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter og, tålmodig innbiller jeg meg :-) Har termin i morgen, men vesla storkoser seg i magen så det kan se ut som om jeg skal få bli medlem i overtidsklubben, for en ære, hi hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

 

Jeg har termin i dag, men det er ikke antydning til at jenta mi vil ut.. Trodde jeg skulle få bli mamma på mandag (20 aug) da vi måtte på en ekstra sjekk på sykehuset, men jeg ble friskmeldt. Ligger litt i faresonen for svangerskapsforgiftning :-( Vi får holde ut - plutselig er det vår tur! Ha fortsatt en fin dag, jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager igjen her.. ingen store tegn, bare masse murringer.. håper jeg slipper mange dager over... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter og venter og venter!! Ti dager over i dag, skal på kontroll i morgen, men må vel vente og vente til over helgen tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Jeg venter,men har ikke termin før søndag. Jeg har vært innlagt for svangerskapsforgiftning og det er under kontroll, men de vil ikke la meg gå langt over termin. Så innen helgen eller i løpet av neste uke er han forhåpentligvis ute. Engster meg slik nå som jeg hvet at alt ikke er tipp topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeenter,og er møkklei. hadde termin den 16, men denne lille vrange frøkena har tenkt å bo i magen til hun er pensjonist,hehe.Ny kontroll i morgen på føden,skulle ønske de satte meg igang men det vil de ikke pga seteleie. Dvs en lege vil,en annen ikke. Blir jo ikke enige de der,hrmf. og snuppa ble estimert til 4000g for en og en halv uke siden, gulp!!!! Send meg fødestøv noen, please:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

Jeg har ikke født... Menstermin 28, UL1 25-28/8, UL2 30/8 og UL3 5 sept. :/// Så blir spennende å se hvor "rask" snuppa er klar. Tror menstermin er rett jeg ;).

***************FØDESTØV****************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har har menstermin 29. og ultermin 6. september! Men teknisk sett KAN ikke ulterminen være riktig.. Uansett hvor gode svømmere mannen min innbiller seg at han har:-) He, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

Nei men har hørt at sædcellene kan leve opptil 8 dager, så unnfangelsen altså kan være noen dager etter. Jeg vet datoen det skjedde her (hadde ikke sex uken før eller etter), men UL term min blir altfor mange dager. (er vel 266 dager fra unnfangelsesdagen.) kanskje hun bare trenger en uke ekstra tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, venter jeg også,, har 6 dager igjen til terminen,,,, men håper at hun kommer før ettersom det er tredjemann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også i spenning, 2 dager over termin og begynner å bli en smule utolmodig men på den andre siden er det avslappende å bare nyte de siste dagene før alt setter i gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, preggymama! 5 dager over og nyter også de siste dager med sambo til fulle! Koser oss med gode middager, går på kino... og IKEA! Gleder oss selvfølgelig til barnet kommer, men diss dagene får vi aldri igjen! Ingen vits i å kaste dem vekk ved å være utålmodlig, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i dag, men blir satt i gang på mandag.

Fant plutselig ut at denne helga er siste muighet til å nyte dagene som en familie på 3. Snart er vi 4:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag på overtid her.... og venter og venter...

Men innen torsdag i neste uke blir jeg satt i gang, hvis denne babyen skal være sta og klore seg fast. Ingen antydning til at han vil ut ennå i hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...