MissiCippi Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Prøvde ei skje med kanel for noen dager siden, og d var GRUSOMT! Var helt kvalm og uvel resten av dagen, og ble ikke kvitt smaken.. Noen tips eller erfaringer? Virker d etterhvert? Er ei god uke fra termin nå..
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Prøvde det samme for en uke siden. Fortsatt ingen effekt. Har hatt vonde maserier i en uke, har termin i morgen, men i dag har til og med mensmuringene sluppet taket. Ikke en eneste vondt. Sukk! Mistenker babyen min for ikke å ville ut før til jul! Si fra hvis kanel virker på deg!
MissiCippi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Tror jeg skal bite tenna sammen og ta ei skje.. Og så ta en LAAANG spasertur.. Så får vi se hva som hjelper! At d er mulig å være så utrolig utålmodig!!..
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg føler med deg!! Umulig å tenke noe annet enn baby... Skal også ta meg en spasertur og se om det kan sette i gang ting. Hvor langt regner du som langt? Er en halvtime for kort? Det er stort sett halvtimesturer jeg får gått. Selv om det ikke er fødsel som begynner, føles det på en merkelig måte bedre når det gjør vondt, for da skjer det hvert fall noe. Jeg dristet meg til å drikke et stort glass rødvin etter tips fra jordmor på tirsdag. Fikk mye mensmurringer, men ingen baby. Tør ikke drikke mer før jeg er på overtid, vil jo ikke føde en alkoholikerbaby heller... Fnis!
prøvekluten+3små Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 kanel funka som fjell på meg og venninna mi hvertfall...blanda ut så mye vi bare greide i en kopp med melk vi,holdt for nesa,og drakk..riene kom 6 timer etter dette,4 hos henne,enda hun hadde 17 dager igjen...MEN tror man må være klar for at det ska funke da..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Vet ikke om det var kanelen, men... Fødte tidligere i sommer, to uker før termin. Hadde da drukket en te som het kanel-te fra Kloster Urter (grønn pose fra helsekostbutikk). Etter en stor kopp av denne hadde jeg plutselig 4 cm åpning ved kontroll to dager etter inntak. Deilig te, forresten...
MissiCippi Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Jeg tok meg en tur på en liten time.. På ASFALT! Tror liksom at jo hardere jo bedre:-) Da dunker han skikkelig mot åpningen:-) He, he.. Så nå murrer d i korsryggen igjen, men blir sikkert ikke noe mer.. Tørr ikke prøve meg på den rødvinen, men vi får ta en runde i senga i kveld og se om noe skjer:-) Og så tror jeg at jeg skal prøve det glasset med kanel som jeg ble tipset om lenger nede på siden!! Da MÅ d jo skje noe! Har d akkurat som deg: Blir skikkelig lykkelig hver gang jeg tror jeg kjenner noe vondt! Og like skuffet hver gang..
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Nå: Ut og gå en time på asfalt, og stikke innom butikken på veien for å kjøpe kanel og melk! Ha, baby, nå skal du ut!! :-D
Tide-li-bom Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Jeg har prøvd å drikke både bringebærte og bringebærblad te med masse kanel oppi, brukt både kanelstenger og god del pulver i samme kopp. Men nei, ingen effekt på meg... Ikveld skal jeg prøve med ett glass rødvin. Jeg er så sliten, så sliten.. Kjære lille bebis, kom ut!!
MissiCippi Skrevet 24. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. august 2007 Nå har jeg tømt i meg et melkeglass med kanel og d var virkelig å anbefale i stedet for ei SKJE med kanel! Jeg merker faktisk en del kynnere, men d gjenstår å se om d blir noe mer... Vet ikke om jeg er moden heller enda.. Ei uke til termin! Men: Jeg skal drikke noen glass om dagen frem til jordmor på mandag! Blir spennende å se om d har noen effekt! Blir sikkert litt action når jeg tar helgevasken i huset etter hvilen..
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Enig, kanel i melk er mye bedre enn kanel i vann, eller bar. Blandet 4 skjeer kanel i melk i går ettermiddag, etter å ha trampet en tre kvarters-tur på asfalt. Men fortsatt ingen effekt. Tatt husvask i dag morges, og båret vognen opp fra kjeller for å lære meg å sette den sammen. Men fortsatt ingen effekt, annet enn mensmurring. Og det har jo kommet og gått hele uken. Termin i dag. Er for øvrig skeptisk til det vaskerådet. Tipper det er en eller annen ond svigermor med støv på hjernen som har funnet på det rådet. Min baby ser ut til å ta livet helt med ro. Han kommer vel når han kommer. Lykke til med fødsel, forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå