aanonym Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 "Bilskilt" med navn for å ha på vogn, navnesokk etc - er det harry? Hva er den gjengse mening?
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 navn på vognen syntes jeg er litt harry. men det er jo veldig mange som har dette, så det er nok ik så mange som er enig med meg der. navn på smokk er hvertfall praktisk når de begynner i barnehagen. hvertfall min mening
BabyV Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Vognskilt er en dings som brukes for å stæsje opp barnevogna med. Noen synes det er kult og noen synes det er harry. Jeg for min del har ikke gjort opp en mening om dette ennå og tenker at dette får mannen min bestemme. Han har litt enerett på å bestemme hvor høy dingse-faktor barnevogna skal ha :-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 navne skilt syns eg er harry og stygt.. det skal ikke på vogna til mi jente.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Æ blir ikkje helt enig med mæ sjøl, hehe=) Syns kansje de e litt småharry, men har litt lyst på sånn skilt t vogna....men trur nok ikkje æ blir å kjøpe det. Ellers navne-ting, så syns æ nokka kan være greit, men ikkje for mye av det! Andre meninger?
"husmor"med lille Nora Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 smokker med navn går greit. og lue. men der går grensa for meg når det gjelder navne dill..
Gjest anouschka with Love Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Navneskilt?? Hva er harry med det da? Wunderbaum og revehale på bilen er harry ja! Men et søtt lite navnskilt er koselig! Det skal dattera mi ha
prøvekluten+3små Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 ..ikke sikker på jeg vil vise hele verden hvem som ligger oppi vogna heller jeg..
Ioren Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 "Bilskilt" - skal jeg ha for refleksens skyld. Navnesmokk - når lillingen skal i barnehage så, ser ikke poenget før. Lue, skjerf, votter - kommer til å merke på annen måte, synes luer med navn på er fæle og folk ser hva ungen heter, og det er faktisk, synd men sant, en potensiell fare =S Og før noen mener jeg er merkelig som vil ha bilskilt, men ikke lue; Når ungen er såpass liten at han/hun sitter i vogna - så er jeg eller pappan der.. Når ungen er 6-7 år og har lue med "OddBob" på - så er ikke nødvendigvis jeg eller pappan med hele tiden, ungen kan leke ute i hagen alene/med venner uten voksne osv....
eggedosis Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Kjøp ett davel! :0) Du er nok i godt selskap mtp å føle seg harry. Ute trilles det vogn etter vogn med slike skilt - så du blir nok ikke mobbet akkurat. Min kjære vil gjerne ha sånt skilt - jeg selv er litt mer reservert! Han kan bestemme og jeg blir like blid (-hvis ikke er det vel bare å montere det på når far skal ut å trille!!)
-Lane- Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde vognskilt til jenta mi på 2 år når ho var liten, men da var det bare jeg som hadde det her. Plutselig eksploderte det og nå har alle det. Jeg har forandret mening og nå synes jeg det er harry - skal derfor ikke ha til babyen i magen.. men det er veldig praktisk og kjempegod reflex så jeg skal kjøpe for å ha på sparken, romdøren etc. Når den ene har må den andre også få =) Navnesmokk har jenta mange av, men det er mest for morro skyld. Kan sikkert være praktisk også.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 jeg synes det er kjempe arti med navn på vogna, det skal vi ha;) -men jeg er litt harry...
Rakri Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Jeg synes også disse skiltene er harry, men innrømmer jeg sikkert hadde anskaffet et sånt første gang jeg ble mammma, og 13 år yngre enn nå ;.-) Tipper jeg hadde syntes de var kule da!! Ang effekten av refleks, bør vel en refleks henge høyere enn ti cm over bakken?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 Jeg syns det er morsomt med et sånt bilskilt, og sambo har veldig lyst på det. Navn på smokk gidder jeg rett og slett ikke. Ser for meg at smokkene forsvinner rett som det er så da orker jeg ikke bruke penger på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå