Gå til innhold

Så hjertet slå! Hurra!


--niffi--

Anbefalte innlegg

Vi var til legen i dag og fikk tidlig ultralyd (har hatt 3 MA før... og en nydelig datter) og vi så hjertet slå! HURRA!

 

Men jeg har selvfølgelig funnet meg noe å bekymre meg for likevel. Fosteret er litt lite i forhold til hvor langt i graviditeten vi antar at jeg er (6 uker + 3 dager) - det er knappe 4mm og det skal visst være 6. Det kan jo hende jeg er kortere på vei enn jeg har trodd. Og legen sa at hun har sett at fosteret var lite en gang og så har tatt igjen veksten til neste ultralyden. Men jeg er selvfølgelig redd for at det er noe galt at det er derfor den er liten. I to av de andre spontanabortene døde fosteret ved 8-9 uker, og da vil jo hjertet ha slått inntil da antar jeg.

 

Sant jeg bare bekymrer meg unødig og alt mest sannsynlig vil gå bra????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Er det noe vi er gode på vi gravide, så er det å bekymre oss! Jeg er mamma til tre: 2, 8, og 17 år. Denne lille hemmeligheten i magen var slettes ikke planlagt! Både mamman og pappan er i sjokk for tiden, men jeg kjenner en glede inni meg nå... Og ingen vet noe enda, bare vi to. Det går helt sikkert bra med deg, ønsker deg lykke til!! Jeg har termin 21. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, takk! Trengte akkurat litt oppmuntring. Det går nok sikkert bra.

 

Så spennende med en ny baby, også en som ikke var helt planlagt! Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Jeg så også hjertet slå på ultralyd for noen dager siden (nesten 8 uker) - en flott opplevelse! Ønsker deg alt godt, håper det går bra med deg denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Var også på ultralyd i dag og så hjertet slå iherdig. Ringte deretter til en god venninde som forklarte at statistisk sett var sjangsen mye mindre for å miste når man hadde sett hjertet (fordi de fleste SA/MA skjer tidlig men oppdages ikke før senere). Har bestemt meg for å tro blindt på dette :-) Så ja: det vil gå bra :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...