MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 venninna mi skal døpe jenta si 16.sept.....og eg vil gi noe annet enn alt det vanlige...noen tips? helst ikke dyrere enn 3-400kr....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Gå inn på http://www.eventyrboka.no/ Synes det er fine orginale gaver:) F.eks babyminneboka!
Trulte76 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 er du flink til å brodere da? Kjøp et fint broderi med dåpsdato eller noe sånt på?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 ja, eg elsker å brodere, men vet ikke om eg rekker å brodere et bilde på så kort tid....hmmm...får se om de har noen som ikke er altfor store.....
Monajenten Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Et epletre:) Vokser i takt med barnet:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 jeg lager en minnekoffert til gutten min. kjøpte en umalt liten koffert på panduro.. har malt og dekorert den. på innsiden av lokket har jeg limt inn det første bildet som ble tatt av han på sykehuset. ellers så har jeg laget en liten album med bilder av han,har også lagt i div ting som han kan ha når han blir større.. (minner da)
frøken blå Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 vet ikke om det er så originalt, men av søsteren min fikk snuppa et nydelig mexx-sett som vi ble kjempeglad for!! + en søt bamse med magneter, sånn at den kan sitte å holde seg for øynene.... skikkelig SØT!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå