Gå til innhold

Dere som har tatt gravidfotografering hos Fame...se hit litt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man har tatt gratis gravidfotografering hos fame kan man laste ned bildene sine fra nettet. Kan man da feks videresende bildene til en fotobutikk på nett for å forstørre opp, lage julekort ol, eller er bildene sperret på noen måte sånn at alle forstørrelser må bestilles igjennom fame?

Fame er såpass dyre at vi har ikke råd til å forstørre opp eller bestille julekort derfra, men har veldig lyst til å ta gravidbilder der å så evt bruke de til noe etterpå =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet en veninne undersøkte dette, og kom fram til at det egentlig eg ulovlig i Norge, men det er lovlig i Sverige.. Så hun bestilte fra et svensk nettsted ;)

Har du tatt bilder? Er du fornøyd? Vurderer å ta sånne snart :)

Skrevet

laster du ned ordner bildene som jgpfil så er det fullt mulig å fremkalle dem selv :-) lastet ned bildene selv i går, som pdf filer å grublet litt hvordan jeg skulle endre på det. Men så kom jeg på hvordan jeg kunne gjøre det!

istedet for å laste ned bildet så høyreklikker du bildet å kopierer det, så åpner du det i et photoprogram (jeg brukte Photofilter) å lagre bildet som en jpg fil :-)

Skrevet

Hmmm, det der ble innviklet for meg som egentlig er passe grønn på data, men da vet jeg nå iallefall at det er mulig å bruke bildene til noe da =)

Kjenner heldigvis endel som kan litt om data!

Ser for meg hvordan motiv jeg vil ha på årets julekort nemlig, og det hadde vært supert å få tatt hos Famefotografene!

Ser for meg at det hadde vært fint med et familiebilde hvor jeg står i midten mens far står bak meg og holder hendene beskyttende på magen min mens storebror står forann og koser magen =)

¤smil¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...