Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Min jente på 17 mnd er så SUR. Hvis ikke ting skjer akkurat på sekundet er det masse hyl og skrik og hele morgenstunden er ødelagt. I dag ble det ramaskrik fordi jeg måtte på do før jeg fikk gitt henne flasken med melk og det var nok.... skikkelig morrgretten jente!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 He he, de er som oftest veldig blide og sprudlende, men eldstemann på 2 år og 8 mnd kan plutselig bli rasende hvis han ikke får det som han vil (trassalderen...) Ingen baby enda? =)
WP-TLogPeanut Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Tuppa mi er en smilende virvelvind før hun rekker å få opp øya skikkelig :s
It's all about me Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg haren liten solstråle på 16 måneder jeg ) Han er så godt humør når han får komme opp av sengen atte, går rett bort til lekene sine og leker mens jeg gjør det jeg må gjøre. Mmmmm, det er deilig det, og jeg krysser fingerene for at det varer.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Som regel i godt humør, men kan være i ganske så dritalt humør også (hvis han har sovet dårlig eller lagt seg seinere enn vanlig). Da er det bare å la han få frokosten sin og legge han igjen.
Storebror & Lillesøster Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Min gutt på 7 mnd er smørblid på morgenen...go'klumpen min!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Hmmm,så heldige dere er da.Mimmi var blid helt til hun staret i barnehage,tror det er litt derfor selv om hun trives der. Elle kanskje hun er lei av den høygravide mora si?;-), ingen baby enda nei.....skal ta en gåtur igjen etterpå !!!
Mille** Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Snupp på straks 2 år er stort sett en solstråle på morningen, men 9 åringen kan være litt morgengretten ja. Tro hvem hun har arvet det fra.... *plystre* ;o)
suseduse Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 min på 10 mnd er en solstråle om morran, men etter dubber på dagen er det ikke alltid vi kan si hei til han eller smile mot han uten at han sutrer, litt morra tryne der kanskje det er fordi vi er litt treigere med å ta han opp om morran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå