Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 eller kjøper dere en litt mindre en også? trenger man 2 vogner?
Nr-3-i-Magen Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Vi har tenkt å prøve å ha bare en vogn. Vi har en Quinny som er veldig lett å trille, så syns den fungerer veldig bra ennå. Har inntrykk av at de som kjøper kraftige 4-hjulinger oftest kjøper seg ny trille, mens de som kjøper lette 3-hjulinger klarer seg med det.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 jeg har tre. og blir kanskje en til. Kjøpte en simo duo.. brukte den til han var 6 mnd.. Elsker dypvogn delen! men ikke sportsdelen.. Så da måtte jeg ha en teutonia mistral! kjempe lett og god vogn, så var vi i syden.. og da måtte vi ha en lett paraplytrille. har også tenkt til å kjøpe en til evt dagmamma/barnehage.. da jeg ikke vil sende med noen av de "dyre" vognene jeg har kjøpt.. i tilfelle tøff behandling.. ! men det blir bare en billig trille eller noe.. så jeg mener man trenger mer enn en.. heh
Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Vi har to, en Quinny vogn som vi nå har bag på siden mini er så liten, men ellers har vi sportsvogndel på den, og så har vi en liten paraplytrille av enkleste sort (uten kalesj og kan ikke legge ned ryggen) som vi bruker til mellomste på snart 3 år dersom vi vet vi skal gå langt/lenge. Holder lenge for oss :-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 mistral med softbag, har tenkt å ha den hele vognperioden. fjerner bagen til høsten/ gjør om den til fotpose
*Rutletutt* Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Vi har kjøpt en Bugaboo Cameleon, så har ingen planer om å bruke mer enn denne vognen hele vognperioden. Den har jo kjempestor babybag og er lett og god å trille både som babyvogn og sportsvogn - liten og lett å legge sammen er den også)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 vi kjøpte kombivogna til Simo. nå er gutten vår 6 måneder og for en måned siden kjøpte vi ei trille med kalesj som vi kan sette bilstolen på. kjempegrei til når vi skal ¨på butikken. liten og nett å få mellom hyllene og ikke så tung å ta ut og inn av bilen. tar ikke mye plass. kan legge ned ryggen på trillen så han kan sove i den også, men der er jo selvfølgelig Simo-vognen best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå