¤¤angelina¤¤ Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 men går bare over i min 3 pp nå, så tar det ikke så tungt. Mannen min derimot, synes det er veldig dumt. Gikk på 1. forsøk forrige gang, så da hadde han vel håpet det denne gangen også. Det hadde jo selvsagt jeg også, men... Lykke til dere andre som har ikm uke 34 og alle andre!
Dotten Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Æsj, så kjedelig. Lykke til i neste pp.... og mannen din må jo være glad på en måte. Masse sex Er selv i 13. pp, så NÅ vil jeg ha en spire......!!!
Klar for en liten en =) Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 jeg er i min 10pp, så jeg er veldig klar for bebi nå!!
jentahans Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 fikk tanta for fult jeg også i dag... ble sååå lei meg. og smerter til tusen, fryktelig! Gikk jo på ppillen fordi jeg hadde så sterke blødninger og smerter, men nå i prøveperioden må jeg holde ut så håper jammen det snart er i boks. SNUFS vil så gjerne ha en liten bebbis nå. ønsker dere alle lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå