Gå til innhold

Dere som bor i Oslo (eller andre varme steder i dag)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på deres små i dag? Temperaturmåleren vår ute i skyggen viste i sted 24 grader. I sola er det enda varmere. Har en liten en pp 15 mnd og har ikke tatt på ham mer enn shorts og korterma body i dag, virker dette fornuftig, eller burde han hatt på seg mer? Han er forresten litt av den varme typen. Har egentlig ikke bekymret meg over slikt før, men nå så jeg at alle barna i bhg ved siden av har på bukse og genser, og da begynner jeg virkelig å lure. Smører ham jo med solkrem når vi skal ut senere i dag, og tar på caps.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har på seg singlet og shorts. Han er snart 16 mnd.

Han er i barnehagen nå. De andre ungene hadde også på seg shorts og t-skjorte : )

Skrevet

Mini her er 10 mnd, her er det shorts og korterma body, samt solhatt når vi skal ut. Smører han med solkrem og har med teppe samt en genser og sokker til vi skal ut.

Hadde ikke på seg mer i går heller da vi var ute på kvelden, og han var varm og fin..

Skrevet

Nei ikke kle ham til han renner vekk. Det er en misforståelse at de alltid skal ha mye klær på, men jo mindre de er jo dårligere takler de varme.... t skjorte og shorts høres bra ut. Det har jeg på min også, i tillegg til solhatt og solkrem. Tenkte jeg skulle trille opp til svigermor så han kan fly rundt naken i hagen og dyppe seg i plaskebassenget..:) Skulle hatt egen hage....

Skrevet

virker fornuftig det du har på poden. Selv ville jeg ikke hatt på body men en t-skjorte.. litt mere luftig..

Skrevet

Jeg og mini er hjemme i dag.. Og han flyr rundt i bleie..=))

Skrevet

Ja, jeg satt i stua med verandadøren oppe i går kveld, og gikk ikke og la meg før klokken var 23, og han kunne godt hatt på seg bare shorts og tskjorte ennå han da. Vet ikke helt hvorfor jg sier 15 mnd, han er jo snart 16 mnd han og. Skjønte virkelig ikke det når jeg var ute på verandaen i sted og ingen av barna i bhg ved siden av hadde på shorts og t-skjorte, hmmmmm. Fikk litt sjokk i går og når det var varmt og svigers hadde hatt ham en natt og han kom hjem med langarmet body og jeans. Og han var alt for varm.

Skrevet

Har en masse t-skjorter til ham og, vet at det er litt luftigere. Men, det er bare det at dette er ett sett som han fikk i gave, med kortermet body og shorts. Må jo lissom bruke det sammen da, det kommer forresten helt fra babygap i Japan

Skrevet

Skjønner hva du mener. Men husk at det blir varmt på stumpen til småtten. Han har jo bleie på allerede, så shorts og boddy over blir litt mye.

Skrevet

Var en tur ute på verandaen nå, og da så jeg at barna hadde fått på seg shorts og t-skjorte alle som en, da har de det sikkert mye bedre

Skrevet

mini er 5 uker i dag og tar ikke på ham mer en bleie. prøvde i går med noen tynne luftige plagg, men han ble såååå varm, så da blir det bleie og et teppe når han spiser for det blir fort klamt og varmt for oss begge når hud møter hud.

Skrevet

Vi bor i Oslo, og han er 17 mnd gammel. Har på seg tynn langermet bomullsgenser og tynn lang bomullsbukse (polarn o pyret). Tynne, luftige klær beskytter mot sol og varme, og også den trekken som er i luften, for det er faktisk litt vind ute i dag... Og fordi han har genser blir han ikke så tett som man blir med body. Solhatt når han er ute:) Syntes det er helt passe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...