Gå til innhold

Legen min er veldig slapp på kontrollene...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt 3 kontroll nå hos legen. jeg er 23 +3, og dette var det vi gjorde på kontrollen:

1. sjekket urinen min

2. målte blodtrykket

det var det! ikke noen måling av symfysen. ingen veiing. ingen blodprosent... ikke fikk jeg høre hjertelyden....ingenting.... Og det har han ikke gjort på NOEN av kontrollene! (bare hørt hjertelyd 1 gang, og det var da jeg spurte utenom kontroll, men han telte ikke... så vet ikke hva hjerteslagene er på engang..)da jeg gikk med 1ste var han kjempenøye, men nå er han overhode ikke det....

skal heldigvis til jordmor den 3 sept.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det vart fælt da... ikkje sånn det skal være....bra du snart skal til jordmor

Skrevet

Når du er hos legen, er du ikke innom dette prøve/stikke/sprøyterommet først da? Når jeg kommer på legekontoret går jeg alltid innom der først: der leverer jeg urinprøve, veier meg, og tar stikk i fingeren (for jernet). Sykepleieren noterer resultatene i skjemaet mitt, hvorpå jeg går ut på venterommet og venter på legen min.

Hos legen (min legekontroller er superraske 12 minutter - syns kanskje det er i det korteste laget, i hvertfall nå på slutten), måles magen, sjekkes blodtrykk, sjekkes hjertelyd (som skrives inn i skjemaet) og høres litt om formen.

Jeg syns du skal stå litt på krava neste gang du er hos legen, og få de sjekkene du skal ha!! Evnt bytt fastlege!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...