miss_chica Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 her er jeg!!!! der var du jooo!!!! =) =)
miss_chica Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 jøss! jobber du assa! hehe skal snart snike meg avgårde til butikken jeg tror jeg, lyst på yoghurt! uff..har murringer i korsryggen jeg, det ekke særlig behaglig! hvordan har magen det i dag da?
miss_chica Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 har du bedre tid etterpå kanskje? jeg er her etter kl 13 også =) i morgen er det kaosdag igjen så da rekker jeg så vidt å titte innom =( koselig med spark =)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 nå drikker jeg varm sjokolade og spiser eple..hehe
miss_chica Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 det hørtes koselig ut =) jeg har nettopp vært på posten jeg =) vi har en date på søndag eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå