Gå til innhold

god morgen jenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg er her enda .. har fått sove litt i natt, rett før jeg skulle legge meg fikk jeg to tak som fy faen var vonde, ropte opp til min kjære nå dør jeg snart..det var vondt, så nå har jeg fått svak på hva en skikkelig rie er..

men da jeg kom i sengen etter å tatt meg en stikkpille smertestillende og to varme puter, en foran og en bak, så slappet jeg bedre av og det gikk gradvis over..nå har jeg murringer så det rekker..

en del slim kom inatt da jeg var på do...

snakk om lang letensfase på meg... dette er 4 dagen med mase rier..

jaja, jeg mottar alt av fødestøv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god mårn =) sender over masse fødestøv før jeg går på jobb ********************************************************************

masse lykke til videre,spennt på om du enda er her i ettermiddag,satser på du er innlagt da :) ha en fin dag! eller skal vi si vond? ;) krysser fingrene for at du strax er ferdig nå.

Skrevet

Mornings!!

Uff.. Jeg vet vel ennå ikke hva det er snakk om vedr. rier før jeg får noen "sånne".

Gruer meg...;0) Ønsker deg lykke til og synes det er fint at du beskriver tilstanden din selv om den er smertefull.

- Lærerikt for oss som kommer litt bak køen!

Ønsker deg lykke til! For hver tilbakelagt rie nærmer nurket seg dine armer. Håper du ikke får for mye smerter fremover og en lett fødsel da.

Smerter er et tegn på at det går fremover!!!

Krysser fingrene for deg! :0)

Jeg har laaav smerteterskel så - "detta ska bli morro..;0)"""

Skrevet

god morgen ja!

har fulgt med litt på deg og dette er spennende!særlig fordi vi er nesten på samme sted!er selv 38+2 idag og skal til jordmor etterpå for å sjekke litt oppi der!slimet veldig hele forrige uke og igår kom vel resten av sproppen med litt blod!har hatt moderate til vonde tak inatt med ned til 10 min mellom men nå har det dabbet av :(

skal jeg gå sånn her i fire uker blir jeg kanskje litt mannevond!

lykke til og hold oss oppdatert!

fødestøv******************************************************************************************************************************************************************** ;D

Skrevet

uff, ja mann blir litt sånn humørsyk av å gå å ha vondt over lenger tid..men det er nok verdt det når den lille kommer til verden..:)

er 39 uker i dag, så nå er det ikke lenge til termin..(1 sept)

tenker jeg går helt til da..belager meg på det..

og til alle dere som er på overtid...masse fødestøv til dere..

Skjønner at dere er fortvilt..

Skrevet

God morgen til deg også=)

Nå har jeg levert barna i bhg og gikk rett ned på kontoret for å sjekke om du var her enda.

Jeg sender over MASSE fødestøv til deg.

#############################FØDESTØV#############################################################################

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...