Gå til innhold

hei trønderdamer


linn jeanette

Anbefalte innlegg

hei trønderdamer.... takker så mye for kjempe trivelig treff i går:)

gleder meg til å bli bedre kjent med dere. var jo ikke så skremmende som jeg trodde;) hihi.

gleder meg til neste treff:)

 

klem linn og emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia:0)

 

Takk det samme, var kjempe koselig og ikke minst tøft gjort at du kom...Og lille Emilie var jo kjempe skjønn:0)

 

Likte meg på kinoen jeg, morsomt å prøve noe nytt. Mali sov kjempe lenge etterpå, lurer på om hun ble sliten av alle inntrykkene...

 

Gleder meg også til neste treff. Hva sier dere andre, samme tid og sted som vanlig? Skal jeg bestille bord?

 

Klemmer fra Thea og Mali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å treffe deg og din lille Emilie!:)

 

Svarer deg her inne også jeg,Thia...synes du skal bestille bord, til vanlig tid! -er jo tradisjon nå, og tradisjoner er viktige og holde vedlike!:)

 

Gleder oss til å se alle igjen! Klem!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig å møte deg og lille Emilie:) Vi håper at vi får se dere igjen snart!

Og tusen takk for at du berga kino godteriet for meg...hva er vel en film uten sjokolade til? hihi!

 

Ses neste uke, damer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å treffe de nye medlemmene i klubben vår.:-D

Rakk ikke være med sist, men på onsdag kommer jeg iallfall.

 

Når det gjelder den kiropraktoren og luftsmertene til Even, så har vi hatt følgende utvikling denne uka:

1. gang til kiropraktor på mandag: Hjalp ikke stort, skrek som før både mandags- og tirsdagskveld. 2. gang til kiropraktor på onsdag: Kiropraktoren fikk ut MASSE luft. (Den biten med folkeskikk får vi ta senere.;-) Even litt urolig på onsdagskvelden, men hadde kanskje ikke så store luftsmerter. I går kveld var det kun litt jamring på han, helt sikkert ikke noe luftsmerter. Var våken mesteparten av kvelden, som vanlig, men han sovnet kl 22 og våknet ikke før 04.15! Så nå begynner det å ligne noe, kanskje tarmkanalen hans har kommet i ordne, kryss fingrer og tær!

Skal til kiropraktor igjen på mandag, forhåpentligvis en siste gang.

 

Igjen takk for tipset Aurora nr. 3 (tror det er det du heter her)! Kjempe greier altså! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo ijæn. fekk nettopp brev i posten ang kontroll neste onsdag kl 1300. så æ får desverre ikke til å kom på onsdagen. men næste onsdag kjæm æ. had jo gleda mæ sånn:)

glede mæ t da æ..:)

 

klæm linn og emilie.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert enkelte som føler seg plaget når jeg skriver inn her, men det får så være....!

 

Prøvde å bestille bord til oss på DLR, men de tok enten bestillinger kl 11 eller etter 14. Så jeg droppa det, satser på at det blir plass til oss likevell:0)

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...