zadine Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Tester for eggløsning, og forstår meg ikke helt på det. Billigtester. Begynnte å teste på dag 9, for å være på sikre siden. I går skulle jeg hatt eggløsning hvis jeg har en normal syklus. Testene mine var tydelig negative frem til på tirsdag. Da kom det en svak strek, og på onsdag kom det en litt sterkere strek. Men i følge bruksanvisningen så er det ikke positivt før streken er like klar som kontrollstreken. Og det var det ikke. Men jeg tenkte at noe var på gang, så jeg testet igjen i dag og da var den klart negativ igjen. Noen som har vært borti lignende? Kan jeg ha hatt EL i går?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 det som kan ha skjedd er at du kan ha hatt en KORT LH stigning. Den dagen du så at streken var blitt enda sterke, men ikke helt lik den andre, hvis du da hadde testet på ettermiddagen kunne det godt være den hadde blitt positiv. Hos meg er det nesten alltid slik
zadine Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 så siden jeg hadde sex på søndag og på formiddag så kan det være at jeg blir gravid? ? At jeg sannsynligvis har hatt EL.... Håper håper.......
zadine Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 formiddagen i går skulle det være....hehe, en liten stund etter den sterkeste testen...hehe
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Nå vet ikke jeg hvor sterk streken var på onsdag, men hvis den var nesten like sterk, så tipper jeg at du har EL i dag
zadine Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 spør masse nå, men i dag morges så var testen klart negativ igjen.... det var da jeg begynte å lure.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Hmm, høres veldig rart ut. Siden du ikke har fått positiv test så kan man ikke si at du har hatt EL. kanksje kroppen har prøvd, men ikke fått det til. Hadd ejeg vert deg så hadde jeg testet videre, i håp om at den kanskje kommer senere
zadine Skrevet 26. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. august 2007 Takk for svar. Er tom for EL tester akkurat nå. testet torsdag og fredag og de var tydelig negative. Men hadde EL slim på torsdag. Skjønner ikke noe. Legekontoret tok blodprøver av meg etter forrige periode for å se om jeg hadde hatt EL da (er litt i tvil om jeg har hver gang), nå er det noen uker siden de tok prøvene, og jeg har ikke hørt noe fra dem. Regner med at jeg hadde EL da, for jeg hadde kjempe kraftige symptomer på EL da. Er vel typisk, at jeg hadde EL da, og de ikke finner noe galt, men så var det bare tilfeldig at jeg hadde da. SÅ er det noe galt alikevel. Får vel fortsette å teste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå