Anja83 Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hei! Jeg skal til tannlegen i dag for å trekke en visdomstann. Vet ikke om jeg er gravid, kan ikke teste før mandag. Det jeg lurer på er om det er helt uskadelig med bedøvelser hos tannlegen hvis man skulle være gravid? Har også hørt at røntgen ikke er noe særlig hvis man er gravid. Bør jeg unngå dette da?
cecan24 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 jeg lurer på det samme. Skal også til tannlegen for å trekke visdomtenner. håper noen kan svare??
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Hmm...skjønner dilemma ditt. Men jeg ville bare gått for det. Tror det er røntgen du skal holde mest unna. Kos deg hos tannlegen. IKKE misunnelig, for å si det sånn;)
Anja83 Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Ja, jeg går dit uansett. Greit å få det unnagjort. Jeg får si ifra om hvordan ting ligger an til tannlegen, så regner jeg med at han vet om bedøvelse er greit i en slik situasjon. Trekker ikke akkurat en visdomstann uten bedøvelse! :-) Skjønner at du ikke er misunnelig, men trakk en visdomstann for to mnd siden, og det var ikke vondt eller fælt i det hele tatt. :-)
¤¤angelina¤¤ Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Har forstått det sånn at det er røntgen man skal være forsiktig med, men hvis man sier at man er gravid kan de legge et blyforkle på magen, så skulle det være greit. Er visst ikke så farlig som det var før pga nytt utstyr. Leste jeg et sted.
Anja83 Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 Takk for svar! Tror egentlig ikke jeg trenger å ta røntgen i dag, men greit å vite til senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå