la_strega Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Plages med så mye luft i magen--- ubehagelig. Noe som hjelper??
Tvillinger og storebror! Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hei. Jeg plagdes også noe voldsomt med luft, iallfall hvis jeg måtte vente litt på maten...middagsselskap ol. Føltes som fordøyelsen min ikke roet seg ned uansett hvor tom magen var. Men det hjalp veldig å drikke mye vann, å ikke røre kullsyreholdige drikke. Samt å ikke vente mer enn 3-4 timer mellom hvert måltid. Har sett noen har rådet om malt-ekstrakt, har ikke prøvd dette men hvis ingenting annet hjelper kanskje du kan prøve?! Lykke til..
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Siloxan, fåes kjøpt på apoteket.
la_strega Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Var på apoteket, der ga de meg minifom, men står ingenting om graviitet der!! Kan man ta det? Husket ikke navnet på den siloxan som ble anbefalt her..
la_strega Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Står ingenting på nett heller om minifom og graviditet!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Eller til nød.. da luft som regel (ikke alle tilfeller da) er forbigående og bare trenger å komme ut. Slippe det ut? Gjemme seg på badet og promp i vei. Uff..hadde voldsomt med luft da jeg gikk med Emilie, men det var en uke eller to så gav det seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå