Antijante Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Da tilhører jeg her! Gleder meg veldig til fødsel og å se min lille jente )) Går dette siste trimesteret fort eller?
eggedosis Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hei og velkommen! Mitt inntrykk, også personlig er at 3. trimester går i sneglefart! Men det er fint her inne, det mest levende av de tre trimesterforumene man har, ting begynner å nærme seg og alle tips/råd blir mer virkelige da fødsel nærmer seg dag for dag. Også alle de fine fødselshistoriene da! Herlig å lese om nå som det nærmer seg! Lykke til med graviditeten din. Jeg går inn i uke 33. i dag.,, (fremdeles sneglefart)
Lilla78 Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg hører også til her fra i dag - er 28+1 idag :-) Gleder meg veldig over det står igjen av forberedelser før jenta vår kommer - både mentalt og "fysisk" ved at vi begynner å ha handlet inn ting. For hver dag synes jeg hun sparker hardere og hardere - merkelig at en liten, skjør skapning der inne kan ha sånn kraft!! Lykke til videre til dere begge :-)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Velkommen og gratulerer med 28 overstått uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå