Mage Mi Sa Jo Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 1. folk som låner ting men ikke leverer tilbake. 2. å vente på mensen, vet jo ikke når den kommer lenger alt fra 2 uker til halvannen mnd. åååååååååååååååååååååh 3. å være premenstruell. 4. at mensen sikkert kommer den dagen lillegutt skal begynne på babysvømmingen. 5. at vi ikke lenger har noen som altid vil låne/passe barna våre, når vi trenger det. det er vel heller det at svigermor er død og det begynner å gå opp for meg hvor stor hjelp hun var. 6. barnebursdag.
Lilly 79 Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Progynova Progynova Progynova Progestankapsler Progestankapsler Progestankapsler UL UL UL Ny UL Ny UL Ny UL Kjøre 20 mil en vei Dritdyr bom Sure leger Leger som bestemmer ALT Sykehus som ALDRI tar telefonen NEGATIV CLEARBLUE.
Diva Muffin Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 1. Cerazette-kviser. Månedens angrep gikk ut over innsiden av begge underarmer, inni øret og ene låret. 2. Jeg klarer faen meg aldri å øke grøtposjonene til Prinsesse Vil-ikke 3. Panduro-katalogen var egentlig litt drit i år. 4. Formiddags-TV suger så sinnsykt. Dr.Phil og Reba?! 5. Jeg innser at jeg virkelig savner Sex and the City repriser. 6. Jeg trimmet som en gal i går, det regnet og var jævli kjipt. Og så får jeg nesten ikke noe belønning for det 7. Herregud, så bedritent Reba faktisk er! 8. Jeg skulle egentlig sy ei veske, så er jeg fri for svart tråd. 9. Det går ikke an å sy i det hele tatt, for tidligere nevnte Prinsesse Vil-ikke nekter å ligge alene og gymme. 10. Jeg er helt fantasiløs når det kommer til frokost og lunch. 11. Bananer.
Løvemor79 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 - Overskrifter som "dersom" og "noen som" - Trøtte babyer som skriker og ikke vil sove - Skittent vann - Langt til butikk og ikke lappen - Fluer og mygg!
kald klogg i ræven Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 1. Excel 2. Generelt kaos 3. Reduseringsmålet til Argentina 6 min før halv tid i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå