Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hei! De siste dagene har jeg vært ganske sliten, og det rare er at dete ikke har satt seg i ryggen, slik det har gjort tidligere. istedet har jeg blit tidvis veldig uvel om morgenen igjen, begynt å brekke meg, selvom jeg hittil ikke har gjort verken det eller kastet opp. I tillegg, når jeg blir ekstra sliten, føles det som om det brenner mellomgulvet. + smerter i siden av magen... noen som kjenner til dette??? Står i klesutikk hele dagen, og lurer på om det belaster mer enn jeg tror, og at jeg ikke er så flink til å hile som jeg bør.... Hva tror dere?? Skal til legen om en uke, men er redd for konsekvensene dette evt kan bringe med seg innen den tid.. Er 16+4.. Klem
anne* Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg har det samme som deg. Jeg har ikke en stressende jobb, og sitter foran pcen hele dagen, men de dagene jeg er sliten så "brenner" det i magen min også. Merkelige greier. Skal til jordmor den 5. så da skal jeg spørre henne om dette. Blir jo litt engstelig.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Så bra å høre at jeg ikke er alene om dette.... Lurer på om det kan være tarmene som sier ifra litt når vi overanstrenger oss??? Skal til lege på onsdag, og da skal jeg spørre... Helt utslitt om dagen!
storkenerpåvei. Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 hei.jeg hadde dette i det første svangerskapet. det er magesyre som går opp i magesekken el no..jeg var hos tre leger før jeg fikk vite hva det var. 1 legen ville legge meg inn..det ble til slutt drit vondt. kjøp gavison resept fritt på apoteket i morgen..det hjelper!!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 oj!! Takk for tips! Skal kjøpe gavison imorgen og snakke med legen på onsdag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå