tjukka med spire i magen Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 men det er jo så j#§x?% mye som skal klaffe og ordnes og alt koster jo så inne gamperæva AAAARRG......... det er ventetider som ikke ligner noe, blir så lei... jeg orker ikke........................ detta blir vist bare klaging men............. drømte i natt at alt gikk så bra, men så sto jeg opp å begynte å ringe og prøve å ordne noe men det ser ikke ut som om det kan bli no brykllup her før neste år
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Trenger ikke koste mye da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå