Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Gutten vår er 6 mnd. Han har vært på en overnatting hos mine foreldre og han har vært en hel dag med mormoren og oldemoren sin (fordi vi hadde masse å gjøre den dagen, og lillegutt ville bare blitt sliten av å bli med). Men begge gangene så har han virket så skuffet (sikkert ikke riktig ordvalg, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det på en annen måte) når vi kommer tilbake. Vil liksom ikke smile til oss eller noe slikt. Det går en del timer før han er "seg selv" igjen.. Normalt at dem blir slik når foreldrene er borte noen timer.. Vi har jo ikke akkurat vært mye borte fra han..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Kan skje, ja. For han skjønner jo ikke at dere hadde mye å gjøre, han skjønner bare at dere forlot han hos andre personer. En baby vil jo være hos mamma og pappa. Om han tar skade av det? Nei, det tror jeg neppe.
VinterSol+2 Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 hehe,han er nok fornærmet ja! vesla her på to mnd var litt sånn mot pappaen sin en stund, da vi hadde vært alene to dager pga mine studier.. ville lissom ikke hverken se på eller smile til han.. men det gikk over da:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Hehe ja rart det der.. I går så var jeg borte noen timer, men da var han hjemme med pappa`n sin, å da smilte han masse når jeg kom tilbake. Men det er vel det om begge blir borte samtidig da at dem kan bli fornærmet, for i går var han jo sammen med pappa`n sin=) Takk for svar! HI
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Det er vel grunnen til at foreldre blir sterkt anbefalt å ikke reise vekk fra babyer over lengre tid (mange timer eller dager i strekk). Små babyer skjønner jo ikke hvorfor de blir forlatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå