Gjest Lenchen Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Skal dit i morgen og lurer litt på hva de gjør?? Fikk beskjed om å ta med et laken og håndkle.... Trodde bare jeg skulle få veiledning i øvelser for å styrke bekkenet jeg :-) Hva gjorde dere første time hos fysio?
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hei På første timen masserte hun meg på nedre del av ryggen, samt utover beina. Kommer helt sikkert ann på hvor bekkenløsningen sitter. Så ga hun meg masse råd om hvordan man skal gå og sitte. Jeg har ikke fått noen øvelser.. Et lite råd: Ikke ta på den minste trusa, fordi jeg må ta av meg genser og bukse. Lykke til!
Gjest Lenchen Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Tusen takk for rådet, hehe... Skal finne en som dekker godt ;-)
mizz25 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Heisann æ gikk te fysioterapi sist,å da masserte han på hofta mi å satte "strøm" der som æ lå med i 20 min det hjalp
Rakri Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Fikk ingen massasje, bare utredning. Neste gang var det fysiske øvelser ved hjelp av ulike lette vekter og noen puste/knipeøvelser. Nå er jeg såpass plaget at treningen er for tung, så jeg har begynt på bassengtrening der istedet. Det var godt!! Endelig bevege seg litt uten smerter - og godt å kjenne seg litt lett i vannet. Skal gå på bassenggruppe to ganger i uka fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå