sikat Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 på tirsdag kjente jeg de første tegnene til liv i magen, og i går var det skikkelig fest der nede kjentes det ut som. Masse små spark i løpet av dagen som jeg kjente nesten som leamus. MEN nå morrest, da tror jeg h*n må ha lugget virkelig rett for da kjente jeg 5-6 spark som jeg faktisk kunne kjenne når jeg la hånda på magen! Bare så synd sambo allerede var stått opp og dratt på jobb....
Bea har snart 4 barn? Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Å sant det er deilig........................Eg er komt så langt at eg av og til kunne ønske lit mer fred fra lito i magen.... når ho sparker som en galning når eg prøver å sove foreksempel
sikat Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Ja, jeg regner med det kommer en tid da det kan bli litt plagsomt, hehe. Men akkurat nå håper jeg bare h*n kan sparke litt ordentlig imorgen tildlig også slik at sambo kan få kjenne(begynte nesten å grine for at han ikke var der i morrest......noen som sa hormoner? neeeeeeeida)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå