Gå til innhold

fortsette utdannelsen min, med minsten hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med å studere mens ett/flere av barna er hjemme? er det gjennomførbart? har så lyst så lyst, men ting gikk ikke etter planen (fikk ikke bhg-plass til minsten) men ser for meg at legger jeg hele godviljen til, lukker øynene for alt som skulle vært gjort i huset, skruer opp tålmodigheten med 5 hakk, så lar det seg fint gjøre med lesing i soveøktene på dagen, og ekte studering på kvelden når huset har falt til ro? eller er jeg på viddene?

mye av innleveringene osv foregår på nettet, så det blir ikke så voldsom balering med reising osv for minsten heller.

jeg vil jeg vil jeg vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv da. Det koster ikke så mye å ikke lykkes?

Skrevet

nei, du har helt rett! går det ikke så kommer det ett nytt tog.

mhm, anse meg som studine ;)

Skrevet

Jeg tok min etterutdannesle på nettet og leste etter minsten sovnet. Det gikk helt greit, men ville kanskje ikke satset på at huset så ut som en ikeakatalog.. Da vil du bli gal rett og slett. Sysselsett mannen din mer, ikke inviter svigers på middag så ofte osv..

Skrevet

Lykke til. Hva studiner du?

Skrevet

Jeg driver med det nå. To barn på skole, en hjemme pluss dagbarn, så jeg leser på kvelden og i helgene. Deltid.

Skrevet

det har jeg ikke lyst å si ;) men ser for meg en jobb innen psykiatri/omsorg etter endt utdannelse..

Skrevet

det er fantastiske studieveiledere på skolen som legger opp studieprogrammet slik at det vil fit me perfekt ;) sitter og venter på tlf fra dem nå....GULP! men klarer du det, så skal pokker jeg også klare det ;D

Skrevet

hihi, men barn innabords (i huset, ikke i magen;) så skal det godt gjøres om man har ett hus som ser ut som en ikea-katalog; studentliv eller ikke. syns svigerforeldrene kan diske opp med middag til oss av og til istedenfor jeg!

nå har mannen mast om fullføring i lang tid, så jeg tror han har forstått at skal det gå må også han sette godviljen til.

Skrevet

Det går veldig greit, gøy og spennende. Lykke til skolejente da he he he...

Skrevet

takk takk, og lykke til til deg også! hmm, må kjøpe bokbind! skolejentene....me like ;D

gleder meg en hel haug, kjekt å koble tankene over på andre ting enn bare bla bla dikke dikke 24/7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...