Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer jeg inn her, er 12+1 idag:-)

Noen som vet hvor tidlig de kan se kjønnet på ul? Skal på ul om ca 2 uker og er så spent på om de kan se kjønnet så tidlig eller om jeg må vente til den ordinære ul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på ul i uke 14 og da mente han att det var en jente,,..

men det var det ikke, når vi var på ordinær ul var det jammen en liten gutt der, og det var ingen tvil i det:)

 

men han sa det var veldig tidlig og det var ikke sikkert att de kunne se de!! og han sa att vi måtte ikke løpe ut og handle bar erosa ennå:):)

 

men lykke til på ul:)

Skrevet

Til meg sa de i uke 12 at det var 80% sjans for at det var en jente, vel det var det ikke, for i magen min ligger det en gutt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...