Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg ang dresser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt rametrolldress til begge ungene på salg i år. Problemet er at i allefall på eldsten sin er den for stor. Ikke alt for stor, men sånn at den er litt posete.

Vurderer nå å kjøpe reima vår/høst dress på salg(funnet 1 til hver) og ha denne i tillegg til disse dressene og bruke dem nå i vinter med ulldress under. Tenkte kanskje jeg kunne selge troll dressene, men det er godt å ha en tykk dress også.

Blir dette litt luksus og unødvendig? Ville dere solgt troll dressene og ha kun reima, eller beholdt begge? eller bare hatt litt store dresser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, reima dressen skal brukes på minsten nå i høst også(8 mnd) i sandkassa og når vi er ute og krabber og leker på lekeplassen.

Skrevet

jeg har to reima dresser. en høst/vår og en vinter. Hun i butikken sa at det var lurt å kjøpe høstdressen, siden de brukte den så lenge utover. Siden vintrene ikke er så kalde lengre.

Vinterdressen kjøpte jeg brukt.

Synes det er nødvendig med to jeg da.

Skrevet

min krabber bare enda, så han har hvertfall bruk for dress. Spesielt i bhg.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du kjøpte reima høst og vår dress på salg? =) Har dessverre råd..

Skrevet

På Sandvika storsenter, ikke fru lyng men den andre. Hadde igjen i str 116 og 122 bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...