Suss@ med 3 gutter Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Sparkene sine, med en gang vi legger hånda på magen så stopper han.. Så vi har ennå ikke kjent ett spark på utside, selv om vi kan se de! Tror han er sjenert jeg gitt,,. Men er det noen andre som opplever det samme?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hehe.. Jepp... Men jeg ser de ikke på utsiden enda heller.. Men når jeg kjenner h*n sparker, så legger jeg hånden på for å kjenne, og da slutter h*n.. første gang jordmor skulle høre etter hjerte lyd, så hver gang hun fant h*n, så smatt h*n unna igjen.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 hehe ja det er vel bare typisk egentlig!! menen dag skal jeg lure han, så jeg og pappaen får kjenne han på utsia å!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jepp!! her også. Men skal vei å se påh*n i morgen da.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 så spennans:) vil du vite hva det er? ååå gled deg, jeg vil en gang til jeg, det var så koselig og se det lille gullet vårt:)hehe:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Ja, om de ser det så. Men er mere spent på om det er en eller to der inne..
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 hehe..litt tidlig for meg ennå, men kan huske sønnen vår var sånn når han lå i magen... Hver gange jeg så han beveget seg ropte jeg på sambo, fo ville jo at han skulle se også..men da stoppet han opp...hehe... Litt freaky da...hehe...Jeg vil nesten tro kvinnene er de skumleste av menneskene på jorda...de kan nemlig bære et barn og det er jo litt skremmende da...eller?? man tenker på så mye rart...=oD klem
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Ja, kvinner er fantastisk skapninger.. -Vi kan blø en hel uke uten å dø -vi kan gi melk uten å spise gress -vi kan gråte når vi er glad -kan trøste andre når vi selv trenger trøst
Athina' Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Min er sånn også, men ikke til meg. Men når Amanda kommer og legger hånden sin på magen min, blir det bråstopp! Hun begynner å bli litt fornærmet av han nå, og lillebror får vel høre det når han kommer ut etterhvert :-)
*1+1=2 små* Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 haha har samme problemet her, sambo kjenner sparkene og ofte så sparker han/hun enda litt mer når pappa legger hånda på magen:) MEN når jeg skal få moren min eller søstra mit til å kjenne slutter han/hun med en gang;)
twoboys & a girl Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Bærer på en lillebror som tydeligvis er litt selskapssyk. Kjenner han romstrere gjennom hele dagen, og legger man hånden eller far legger hodet oppå magen så tar han helt løs med sparkingen sin:o) Storebror har ikke kjent ennå, men han har ikke så mye tålmodighet når det gjelder å holde hånden i ro. Men er heldigvis like fornøyd:o)
Adriansmor med tulla Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Hun stopper når pappaen legger hånda på ... hehehe rart
Niem og Patrick Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Samme her også, h*n har stoppet hver gang pappaen har langt hånden på.. Men i går gav han ikke opp, og tilslutt kjente han et mykt lite spark. Har aldri sett et lignende smil på ansiktet hans før.. så søtt
Suss@ med 3 gutter Skrevet 23. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. august 2007 Queen of the road har du en følelse att det er to inni der?:=) åå det er jo ekstra spennans da må jeg si:) jeg viste att det bare var en, for hadde hørt hjerte hans og vært på tidlig ul, så da har jeg egentlig vist att det var en siden uke 7:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå