tønnestobias Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 jeg var på do og hørte et plopp. når jeg var ferdig så jeg at var noe som lignet en pose med sener i do. etterpå har jeg hatt masse mørkt blod. dyp rød farge og masse blod. kan dette være SA ?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Det kan desverre høres slik ut,men kontakt legen din og få det undersøkt. Krysser fingrene for deg!
tønnestobias Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 ok:( da var det påan igjen da med prøving. får håpe det går bedre neste gang.
tone med ny spire :) Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde samme opplevelse i sommer og det var SA. Fikk det undersøkt men UL. Sånt er veldig trist, men du får tenke på at det alltid er en grunn til at slike ting skjer og at kroppen rydder opp selv når ting ikke er i orden. Og det er det beste siden alle ønsker seg friske velskapte barn. Det er bare å stå på og fortsette prøvingen. Det gjør i alle fall jeg. Men det var tungt å miste selv om det var tidlig.
jentahans Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 MEN altså, vist det skjer på ikm dagen din, da er det vel ikke nøvendig ta kontakt med lege? er vel så tidlig at kroppen har ordnet opp selv eller??
tønnestobias Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 hmmm. hva bør jeg gjøre? ta kontakt med lege eller rekne med at kroppen ordner opp selv. er fortsatt lei meg je. hvorfor får man egentlig sa? er det noe jeg gjør galt? har jo 3 flotte og friske jenter fra før.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Grunnene til at en sa skjer, kan være maaaange! Men viktigst av alt; ikke tro at du har skyld i det selv! For stort sett er dette kroppens måte å ordne opp i noe som ikke var "liv laga", og det er bedre at det skjer så tidlig, enn når du er kommet langt ut i svangerskapet. Jeg har nettopp vert gjennom dette, og var tretten uker på vei når det skjedde, så jeg vet hvordan det er, og det er tøft. Du vil nok komme over det, med tiden til hjelp, og du har jo som du sier tre flotte jenter fra før av, så du vet jo at du kan få barn. Bestill deg en legetime, få sjekket at alt er kommet ut selv om det sannsynligvis er det så tidlig, og så er det i grunn bare å prøve igjen. Rissikoen for en ny sa er veldig liten, hvis dette er din første sa. Trøsteklem fra meg
jentahans Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Altså vist man får en SA da man egentlig ska ha mensen , hvordan vet man det da? Jeg blør veldig kraftig til vanlig og får noen ganger klomper,blodigeslimhinner eller hva jeg skal kalle det men ha hørt at det er normalt. Men hvordan blør du og hvordan er det ved en SA som skjer samme mnd som befruktingen? Er det bare som en vanlig mens?
Jeanettn Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 eg hadde nett en SA og det begynte med en liten blødning og små mensmerter... men etter noen timer begynte eg å blø mer og mer og menssmertene økte i styrke... når du har SA blør man som en kraftig mens og har smerter i 4-5 dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå